/ 10-15 yaşlarındalar/
"Nasıl olur bu! NASIL!!!"
Katsuki sinirden deliye dönmüştü. Midoriya yani onun tabiri ile deku UA kahramanlık akademisine gelmişti. Özgünlükleri olan insanlar sadece bu denli mükemmel bir okula gelebilirdi. Ama deku'nun bir özgünlüğü yoktu
"Bana 'özgürlüğüm yok' diye yalan mı söyledi lan bu !!!"
Sinirden odasındaki eşyaları patlattı. Mitsuki-san ise oğlunun sakinleşmesi için bitki çayı getirmişti. Katsuki ise itiraz etmeden içti çünkü eğer böyle devam ederse evi bile patlatabilirdi. Odasındaki camdan deku'nun odasına baktı. Ondan bir açıklama bekliyordu. Deku'nun ona asla yalan söyleyemediğini düşünürdü.
Ve eğer bu 'özgünlük' konusunda yalan söylerse onu affedebileceğini sanmıyordu..."Deku!!!" Diye bağırdı
Midoriya ise hemen odasındaki cama koştu. Evet birkaç sene önce o olaydan sonra
*bir önceki bölümde olan olay*
Midoriya çok pişman olmuştu ve katsuki'den özür diledi. Katsuki ise özrünü kabul etmişti. Bu tam anlamıyla bir mucizeydi. Araları eskisi kadar çok iyi olmasa da iyiydi. O kötü günleri geride bırakmışlardı.Artık deku'ya vurmuyor ve özgünlüğünü onun üstünde kullanmıyor.
"Efendim kacchan?"
"Odama gel deku! Seninle özel konuşucam!"
"Tamam kacchan"
Çocuk değillerdi bu yüzden camdan zor geçti. Odaya ayak bastığında ise hayret etti. Oda darmadağınıktı.
"Kacchan bu odanın hali ne?"
"Sus deku!"
"..."
"Şimdi soruma cevap ver! Özgünlüğüm yok demiştin ama UA kahramanlık akademisine girdin?! Nasıl oldu bu. Yoksa benden özgünlüğünü mü sakladın!?"
"Hayır kacchan gerçekten özgünlüğüm yok! Ben sana asla yalan söylemem!"
"O zaman nasıl girdin lan o okula!!! Giriş sınavı özgünlük sınavı bunu biliyorsun! Ve özgünlüksüzler o okula giremez!"
"K-kacchan bunu sana söyleyemem üzgünüm.."
"Ne yani özgünlüğün var mı yok mu lan! Deli etme adamı"
"Var a-ama bana ait değil ancak bukadarını söyleyebilirim"
"Özgünlüğün var da nasıl sana ait olmaz?"
"Sana güvenebilirim değil mi?"
"Herzaman deku! Benden daha iyi bir arkadaşın , sıdaşın mı var da böyle diyorsun?"
"Yok ama yine de emin olmak istedim... bana söz ver kimseye bu konu hakkında tek kelime dahi etmeyeceksin "
"Bakugou katsuki sözü veriyorum!! Kimseye demeyeceğim. Ama bana doğruları söyle"
"Tamam.. şey all might var ya"
"Ee ne olmuş ona?"
"O bana gücünü verdi. Beni one for all'ın yeni variscisi seçti"
"La adama birden böyle denirmi!! İnsan alıştıra alıştıra söyler. Yüreğim ağzıma geldi lan!! Nasıl sana özgünlüğünü verir hem de bunu yapan all might!!"
"Oldu işte sinir etme insanı! Ayrıca birkaç aydır yoktum biliyorsun"
"Ee?"
"O zamanlar antreman yapıyordum all might ile bak! Kaslarım oldu tıpkı seninkilere benziyor"
T-shirtini biraz yukarı kaldırdı ve ortaya çıkan kaslara hayetle baktım
Kızarma katsuki
Sakin ol katsuki
Azma katsuki
Sabret katsuki
.
.
."Harika görünüyorlar "
Dur
Ben ne dedim?!?!
ÇENEME #@%€#@*!
"Sağol ama seninkilerde öyle kacchan~ benim kaslarımdan daha harikalar"
Bu velet kelimenin tek anlamıyla beni azdırmak için yapıyor bunu!
Ama o çok saf
Ve tatlı
Onun aklına benimki gibi azgınca şeyere IQ'su yetmez
Ben niye böyle şeyler düşünüyorum aq?
"Sağol deku bana doğruyu söylediğin için şimdi o t-shirtini geri indir "
Yoksa azıp üstüne atlayacağım
BEN NEDEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM?!?!?
"Ohh unutmuşum... tamam indirdim neyse benim gitmem lazım birazdan yemek hazır olur. Ben eve dönüyorum sonra görüşürüz kacchan!"
Cam neden bu kadar küçük?
Deku'nun götü neden bu kadar büyük?YETERRRR BEN NİYE BÖYLE OLDUM YAA!!! BEN GAY DEĞİLİM!!! D E Ğ İ L İ M!!!
Deku da gitti
.
.
.
.
.Bu odayı kim toplayacak?
Keşke odamı bukadar çok patlatmasaydım
Huh hele şükür aklıma fesat şeyler gelme-
Onun yerine deku'nun biyerlerine bişeyler yapsaydım~ biyerine patlasaydım keşke~
LANNNNNNNNN!!!
Birdaha bitki çayı içmeyeceğim!
ASLA AMA ASLA İÇMEYECEĞİM!
Kesin... kesin o içecekte birşeyler vardı!
Anne....bittin sen!-¥-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RED STRING《Kırmızı İp》Katsudeku//Bakudeku
FanfictionKırmızı ipler seçtikleri iki kader arkadaşını birbirine ebediyen bağlar. Ruhları tek olur. Onlar birbirleri için yaratılmıştır... "kacchan sana bir soru sorabilirmiyim" "sor nerd!" "kader iplerine inanırmısın?" "hah o saçma ipe mi? asla " "o zaman b...