Jestem Chris. Jestem człowiekiem jak każdy inny. Jestem nastolatkiem jak każdy inny nastolatek. Ale jest coś, co różni mnie od innych ludzi. Jest coś co rózni mnie od innych nastolatków. Jestem Chris Harrison. Nie jestem w pełni człowiekiem. Nie jestem też potworem czy coś. No cóż... Moje kocie uszy nie są raczej ludzkie. Na mojej twarzy są też kocie wąsy. Moje włosy nie mają koloru takiego, jak ma reszta ludzi. Nie jestem brunetem, blondynem, nie jestem też rudy i nie jestem szatynem. Urodziłem się z włosami koloru różowo-niebieskim. Dziwne, prawda? Ale witajcie w moim świecie! Mój tata mówi że z wiekiem będę miał też skrzydła, ogon i takie tam. Ukrywam moje poza ludzkie cechy, gdyż nie chcę wywołać zamieszania. Ale takie bycie w połowie zwierzakiem ma też swoje plusy. Świetnie rozumiem zwierząta i dogaduje się z nimi. Um... co do mojej rodzinki... Cuż... Mamy dużo pieniędzy. Szczerze mówiąc jesteśmy bogaci. Moja mama-Marcelina, założyła własną działalność. Prawde mówiąc nie wiem co ona tam dokładnie robi, ale nom... kocham ją UwU. Nie przebywam z nią dużo czsu, ale muszę przyznać... jest bardzo piękna. Moja starsza siostra- Laura, kocham ją tak samo jak kocham mame, ale... ona chyba mnie nie. Znaczy trochę mnie olewa i często mi dokucza, ale... większość rodzeństwa tak ma, prawda? No i wreszcie mój tata. Shade Harrison. On też nie jest w pełni człowiekiem. Na jego głowie sterczą czarne, wilcze uszy, a za nim podąża, szaro biały psi ogon. Ma też skrzydła którymi może latać! To chyba logiczne, ale... nie ważne xd. To najlepszy tata na świecie! Ma dużo specjalnych umiejętności jak na przykład zmienianie się w wilka, super szybkość i takie tam, a oprócz tego jest mega inteligentny. Tworzy różne nowoczesne sprzęty. To taki drugi Tony Stark heheh... Jak każdy nastolatek mam oczywiście swoją szkolną miłość. Christine... Ale istnieją jeszcze tacy ludzie jak Jake D. albo Rich! Tak, oni... oni lubią się ze mnie nabijać! A teraz... teraz budzik mi dzwoni, więc chyba czas wstawać do szkoły. Do zobaczenia!
---------------------------------------------------------
A więc to był taki rozdzialik przedstawiający Chrisa. U "Oryginalek" powinien za niedługo pojawić się rozdział opisujący Natalie, a następnie na moim profku pojawi się początek historii. Tak więc... Do zobaczonka!
CZYTASZ
Szkoła Przetrwania
PertualanganTa książka opowiadać będzie o dwójce kompletnie różniących się nieznajomych: 19-letniej Natalie, która uważa świat za coś z czym trzeba walczyć, oraz o 14- letnim chłopcu, który w połowie przypomina kota, dążącego do spełniania swoich marzeń. Jak si...