Hogyan jutottunk idáig? Nem tudom.
Hova fogunk jutni? Bárcsak tudnám.
Honnan indultunk? A végletektől.
Mikor kezdődött el ez az egész őrület? A kezdetektől.-Capitulatos!
Harry éppen lefegyverezte társára támadni akaró halálfalót, és harcolt azzokkal akik még harcképesek voltak. Az Abszolút úton nem volt éppen a legjobb helyszín, ehezz akkor is ha a civilek nagy része már nem volt a helyszínen. Hatalmas káosz alakult ki, és nehezek voltak a látás viszonyok ha repkedtek a külön féle átkok.-Stupor! Harry vigyáz!
Harry Ron fele kapta a fejéz amikor érezte hogy, valaki nagy erővel belecsapódik, és ahogy oldalra forditotta a fejét meglátta az eltéveszthetetlen szöke tincseket amitket bárhol felismert volna.-Malfoy?!
-Tch..Ahogy elérte öket az átok hatalmas villanás történt ami mindenkit elvakitott, és mire oda néztek már hült helye volt a két férfinak.
Ahogy véget ért a bevetés, és elfogták az életben maradt halálfalókat, Ron azzonal a Minisztériumba sietett az akkori Mágiaügyi Miniszterhez Kingslyhez.
-Menj értesitsd Ginnyt, a Minisztérium majd kiküld egy levelet a Malfoy kúriába.
Ron bólintott majd a Minisztériumi kandallót használva megérkezett testvére, és legjobb barátja közös lakásába. Ginny rögtön a nappaliban fogadta.-Ginny...
Ron büntudatos, és fájdalmas szemeibe nézve rögtön tudta hogy, valami nincs rendben.-Harry..?
- Annyira sajnálom Ginny.
Ron hangja gyenge, és halk volt tele megbánással testartása görnyedt. Ginny szemében ahogy felfogta a hallottakat könnyek gyültek, majd végig folytak az arcán.Keze remegett ahogy szája elé emelte, és felzokogott. Ron oda ment hozzá, és szorosan meg ölelte húgát.
A Malfoy kúria ugyan olyan nyomasztó hely volt mint, hajdanán. Narcissa Scorpiusnak segített tanulni mikor meglátta a minisztériumi baglyot. Lassan bontotta fel a levelet, és olvasta végig. Nem akarta elhinni hogy, történhetett meg. Szemébe könnyek csillogtak de, nem engedte őket ki csordulni.
-Cissy néni?
-Semmi baj, mindjárt jövök rendben?Meg simogatta a szürke fürtöket majd elindult az emeletre ahol Astoria feküdt. Nem találta jó ötletnek hogy, a súlyosan beteg és legyengült asszonyt ilyen hírrel súlytsa de, kötelessége volt átadni amit megtudott, joga volt tudnia mint Draco felesége.
Hirvivő címlap cikk
Mindenkit megdöbbentett, és mélyen lesúlytott a hír amit a Minisztérium adott ki a napokban. Senki nem gondolta volna hogy, Harry James Potter a fiú aki túlélte és legyőzte a sötét nagyurat életét veszti egy halálfaló elleni párbajban! A kis túlélőt egy ismeretlen átok találta el nem más társaságában mint Draco Lucius Malfoy aki a szemtanúk szerint hirtelen jelent meg és, segíteni próbált egykori riválisán pedig köztudott hogy, mióta Harry Potter képviselte őket a bírósagon nem találkoztak. Az elkövető aki életét vesztette az elfogás során nem tudott nyomot szolgáltatni az auroroknak. A család és a varázs világ egyaránt gyászolja az elvesztett hőst.
YOU ARE READING
Utállak |Drarry|
FanfictionHarry James Potter avagy ahogy mindenki ismeri a varázsvilágban A Fiú aki Túlélte és legyözte a sötét nagyúrat. A háború után 20 évvel az auror kapitányság vezetője és 3 gyerekes család apaként és Ginerva Molly Weasly férjeként szinte már idilli éle...