Összezárva

595 33 7
                                    

Az élet olyan tragikus, az egyik nap még itt van az ember, másnap meg szintén.

Malfoy szemszöge

Az egyik teremből tartottam kifelé, mikor Pottert láttam meg eszetlenül felém rohanni. Amikor megállt elöttem zilálva egy vastag könyvet dugott az orrom alá.

-Csak olvasd el ki írta!
Felhúzott szemöldökkel, de végül a kezembe vettem és elolvastam.
-Denem? Mint, Denem professzor?
-Igen Tom Rowle Denem, mint Voldemort!
Gúnyosan rá néztem nem törödve mennyire ki akasztotta.
-Denem itt tanít az iskolában Potter. Egy hetedikes évfolyamostól hallotam hogy Sötét Varázslatok Kivédése tanár.

Vissza emlékezés

Hol is máshol lehetnék mint a könyvtárba? Még mindig megoldást keresek arra hogyan is juthatunk haza de semmi az ég világon!
-Komolyan?
-Igen és nagyon helyes és elképesztöen jól tanit!
-Ugyan már.
-Az iskola többsége szívesen kerülne vele tudod...közelebbi viszonyba is.
Itt halkan elnevették magukat. Mi a fene?
-De hisz azt nem lehet!
-Pont ez benne az izgalmas csak gondolj bele az az átható fekete tekinetett és nem is olyan idös lefogadom hogy nem lehet több 30 nál.

-Nagyon bele estél.
-Nem csak én! Sokaknak bejön de nem kezd viszonyt senkivel.
-Lehet van valakije.
-Áh nem hiszem Katie és Edward hallota hogy, hogy azt mondja Pitonnak nincs senkije.
-Az állása is rámehet erre. Lehet csak nem akarta elmondani.
-Csak ha kiderül. Sose volt jobb Sötét Varázslatok Kivédése tanárunk és egy Griffendéles lány vallot neki!
-Nem lehet!
-De igen az egyik óra után de vissza utasitotta! Hah
-Szoval Tom Rowle Denem mi?
-Aham.
-Talán majd egyszer rájövök és megnézem mit esznek rajta annyira.
-Te tudod. De fogalmad sincs mit hagysz ki.

Új Sötét Varázslatok Kivédése tanár? Tom Rowle Denem mi?
-Hm Jack te mit tudsz erröl?
Kajánul rám mosolygot majd cinkosan közelebb hajolt.
-Nem semmi a pasas tényleg irtó dögös azt meg kell hagyni de az a kisugárzás apám nem hiszen hogy valaha éreztem ilyet bárki közelébe. Nem azon a térfélen játszok de nem utasitanám vissza ha korrepetálna egy este.

Ahogy elhagytuk a könyvtárat hallotam még hogy Jack mondd valamit de nem igazán figyeltem oda mit mondott. Hogy hogy még nem is találkoztunk vele? És ez az a Tom Rowle Denem? Az egész iskola róla beszél de mégis mennyi igazság van ezekben? Utána kell majd még ennek is néznem mondhatom remek...

Vissza emlékezés vége

-Szerinted valami köze van hozzá?
-Draco! Tom Rowle Denem ugyan az mint Voldemort! Mégis hogyan tanithat az iskolában minden idök legnagyobb Sötét Varázslója.
Gúnyosan megforgattam a szemem.

-Ha nem tünt volna fel Potter a te imádott Dumbledoreod él még Piton is bármilyen furcsa is. Akkor ezen miért lepödtél meg ennyire?
-Voldemort volt az aki kényszeritett, hogy öld meg Dumbledoret! Ő miatta szenvedett az egész családod és még te kérdezed miért lepödök meg akadok ki?!

Ez után mint egy dühös bika fújtatva itt hagyott. Hogy lehet ezt ennyire felfújni? Mindenesetre remélem hamarosan megismerkedhetek a sokat emlitett professzorral. Ráadádul még Potter idegeit is sikerült kifeszegetni és feltornázni kicsit a pulzusát. Megláttam lányt Hugrabugos évfolyam társam azt hiszem.

-Hey! Nem tudod véletlen hogy Denem professzor mikor fog e minket oktatni?
Látszolag kisse megilyesztettem mivel elkezdett össze vissza dadogni és hadoválni. Majd sűrűn bocsánatot kérve elsietett.
-Lehet jobb lett volna egy Hollóhátast megkérdezni.

Utállak |Drarry|Место, где живут истории. Откройте их для себя