♦️Part 7♦️

1.1K 61 11
                                    

Bad baby

Man: "သခင္​ေလး ျပန္​လာတာေစာသားပဲ"

Cop: "Khrap.. ကြၽန္​ေတာ္​့အခန္​းထဲကို ေသာက္​စရာယူလာခဲ့ေပး"

Man: "ေသာက္​လို႔ျဖစ္​ပါ့မလား မနက္​ျဖန္​ပြဲတစ္​ခုတက္​ရမယ္​"

Cop: "မနက္​က်ရင္​ လာနိႈးေပး။ ကြၽန္​ေတာ္​ ဒီညမူးခ်င္​ေနလို႔ဗ်ာ။ သြားစီစဥ္​ေပး"

Man: "Khrap သခင္​ေလး"

ကြၽန္​ေတာ္​ ေရခ်ိဳးၿပီး ျပန္​ထြက္​လာေတာ့ အကုန္​အဆင္​သင္​့့ရွိေနတယ္​။ အရက္​ထိုင္​ေသာက္​ေနရင္​းနဲ႔ ကိုကို႔အေၾကာင္​းေတြးေနမိတယ္​။ အျမည္​းမစားျဖစ္​ဘဲ အရက္​ေသာက္​တတ္​ေနတာ ဘယ္​အခ်ိန္​တည္​းကလဲ ကြၽန္​ေတာ္​မမွတ္​မိေတာ့ဘူး။ ကြၽန္​ေတာ္​လဲ အမူးေသာက္​ၿပီး အိပ္​လိုက္​တယ္​။ မနက္​မိုးလင္​းေတာ့ အေစာႀကီးနိုးေပမယ္​့ ေခါင္​းကိုက္​ေနတုန္​းပဲ။ ေရခ်ိဳးၿပီး ဆင္​းလာေတာ့ ကြၽန္​ေတာ္​့အတြက္​ ေဖ်ာ္​ေပးထားတဲ့ သံပုရာေရကို ေသာက္​လိုက္​မွ သက္​သာသြားတယ္​။ ဒီေန႔ ကြၽန္​ေတာ္​့ကို ေအဂ်င္​စီက ပြဲစထုတ္​မယ္​့ေန႔ဗ်။ ကြၽန္​ေတာ္​လဲ သူတို႔ပို႔ေပးလိုက္​တဲ့ အဝတ္​အစားကို က်က်နန ဝတ္​ၿပီး မွန္​ေရွ႕မွာ ရပ္​ေနတုန္​း ကြၽန္​ေတာ္​့ဖုန္​းျမည္​သံၾကားလို႔ ၾကည္​့လိုက္​ေတာ့ Daddy.

Cop: "Hello Daddy"

Mr. Panuwat: "သား ဒီေန႔ ပြဲတက္​ရမယ္​ဆို"

Cop: "Khrap Daddy"

Mr. Panuwat: "မနက္​ျဖန္​ Daddy ျပန္​လာမယ္​။ သားဘာလက္​ေဆာင္​လိုခ်င္​လဲ"

Cop: "ဘာမွမဝယ္​လာနဲ႔ Daddy"

Mr. Panuwat: "သားဘာျဖစ္​ေနတာလဲ"

Cop: "မဟုတ္​ပါဘူး"

Mr. Panuwat: "Daddyရဲ႕သား တစ္​ခုခုျဖစ္​ေနပါတယ္​။ Daddy ကိုမေျပာျပခ်င္​ဘူးလား"

Cop: "သားခ်စ္​တဲ့သူေတြကို သားအနားမွာထားဖို႔ ဘာလို႔အဲ့ေလာက္​ခက္​ခဲေနရတာလဲ Daddy"

Mr. Panuwat: "Daddy လဲ သားနားမွာေနခ်င္​ပါတယ္​။ ဒါေပမယ္​့ သားအဖိုးတို႔ေတြ ထားခဲ့တဲ့ ဒီအေမြေတြကို ထိန္​းသိမ္​းရမွာ Daddy တာဝန္​ေလ။ သားလဲတစ္​ခ်ိန္​က်ရင္​"

Bad BabyWhere stories live. Discover now