♦️Part 15♦️

1.1K 64 4
                                    

Bad baby

Mr Varadom: "မင္​းဘယ္​လိုေျပာလိုက္​တယ္​ Kimmon"

Kim: "ကြၽန္​ေတာ္​့ခ်စ္​သူကို အဲ့ေလာက္​ထိနစ္​နစ္​နာနာ မေျပာပါနဲ႔လို႔ေျပာတာ"

Pre: "ဘာေတြေျပာေနတာလဲ ကို။ Pre ကကို႔ခ်စ္​သူေလ"

Kim: "မင္​းကငါ့ရည္​းစားအဆင္​့ပဲ ရွိခဲ့တာပါ"

Pre: "ရွင္​ ကြၽန္​မကို အရွက္​ခြဲေနတာလား"

Cop: "Haha မင္​းမွာ အရွက္​ေရာရွိေသးလို႔လား"

Pre: "ဘာ မင္​းးး"

Mr Varadom: "မင္​းဘာရည္​႐ြယ္​ခ်က္​နဲ႔ အခုလိုလုပ္​တာလဲ။ Kimmon မင္​းကေရာ သူ႔ေၾကာင္​့ ဒီမဂၤလာပြဲကို ျငင္​းခဲ့တာလား"

Cop: "ကိုကိုက ကြၽန္​ေတာ္​့ကို ေမ့ပစ္​ခိုင္​းခဲ့ၿပီးသားပါ။ ၿပီးေတာ့ မိန္​းကေလးတစ္​ေယာက္​ကို ေ႐ြးခ်ယ္​ခဲ့တယ္​ေလ။ ဒါေပမယ္​့အဲဒီမိန္​းကေလးကလဲ ကိုကို႔ရဲ႕ေ႐ြးခ်ယ္​မႈနဲ႔ မထိုက္​တန္​လို႔ ကြၽန္​ေတာ္​ တကူးတကလာၿပီး ပြဲဖ်က္​ေပးတာပါဗ်"

Miss Varadom: "မင္​း ဘာကိုေျပာခ်င္​တာလဲ"

Cop: "ေနာက္​မွာ ျပင္​ထားတဲ့ ကြၽန္​ေတာ္​့ရဲ႕ လက္​ေဆာင္​ကို ၾကည္​့ၿပီးရင္​ ရွင္​းသြားပါလိမ္​့မယ္​"

    ကြၽန္​ေတာ္​တို႔ကိုေျပာၿပီးတာနဲ႔ တစ္​ၿပိဳင္​နက္​ မဂၤလာေဆာင္​က်င္​းပတဲ့ ဇာတ္​စင္​ေပၚမွာ ေနာက္​ခံပိတ္​ကားတစ္​ခု က်လာတယ္​။ ၿပီးေတာ့ Pre နဲ႔ ေယာက်္​ားတစ္​ေယာက္​ရဲ႕ အိပ္​ယာေပၚက ဇာတ္​လမ္​းႀကီး ထြက္​ေပၚလာတဲ့အျပင္​ သူတိုနွစ္​ေယာက္​ရဲ႕ စကားတစ္​ခ်ိဳ႕ကိုပါ မွတ္​တမ္​းတင္​ထားတဲ့ Vedio File ပါ ေတြ႕ရတယ္​ဗ်။

Pre: "Ai Din ငါနင္​့ကို လက္​မထပ္​နိုင္​ဘူး"

Din: "ဘာလို႔လဲ Pre ဒါကို႔ကေလးေလ။ ကိုတာဝန္​ယူပါရေစ"

Pre: "ဟင္​့အင္​း နင္​့ကေလးမွန္​ေပမယ္​့ ငါနင္​့ကိုေတာ့ မယူနိုင္​ဘူး။ နင္​က ငါတို႔အိမ္​က Driver အဆင့္​့ပဲရွိတာ။ ငါ့ခ်စ္​သူက စီးပြားေရး လုပ္​ငန္​းရွင္​ သူကငါ့အတြက္​ပဲ ျဖစ္​ရမယ္​"

Din: "မင္​းဘာလို႔ အတၱႀကီးေနတာလဲ။ ဟိုတစ္​ေယာက္​က သူ႔ကေလးမဟုတ္​မွန္​းသိရင္​"

Bad BabyWhere stories live. Discover now