*repeat seasons 1* (¹)
Continue ep.12H o s p i t a l K i m F a m i l y
W a d 33
F r i d a y
8:33 a.mCadar putih yang aku guna untuk selubung badan aku dipegang kuat supaya dapat menyalurkan haba p
Tingkap dibuka seluas alam,automatik angin pagi menampar badan aku kuat.Tapi tenang dengan mak burung yang memekak di pagi buta kepada anak kecilnya untuk belajar terbang berserta pokok hijau yang tak habis buat sampah menabur daun kuning dan kanak kanak prasekolah yang buat aktiviti senaman di pagi hari di sebelah barat daya blok wad hospital yang aku duduk sekarang.Semuanya tenang...
Pokok kecil yang ditanam dalam pasu itu aku perhati ,selama aku duduk di sini aku rasa aku dah keluar dari 'mangga' yang dicipta untuk aku .
Tapi sementara..
TOK! TOK! TOK!
Pintu dari bilik luar diketuk seseorang,cepat cepat aku terjun ke katil dan buat buat tidur.
Tak lupa aku selubung diri dalam selimut.
"Jangan buat buat tidur,bangun makan ubat",
Aduh dah keluar dah.
Cepat pulak dia datang harini.Aku terus bangun automatik selimut ditendang ke bawah.tanda protes maybe.
I felt an euphoria..then, he's destroyed everything.
"Malaslah",kepala dihempap ke bantal semula posisi badan yang secara meniarap.
"Aku pukul bontot kau sat gi",
Terus terbangun aku ,taknak aku memcemarkan punggung aku dengan tangan lelaki tu.
"Sikit sikit ugut!",aku merengus
"Kena lah ugut ,kau tu keras kepala,degil!",punggungnya dilabuh di birai katil.
Bubur segera yang dia bawa itu di kacau hingga sebati.
"Bubur lagi huh!",mata ternaik keatas.Perut aku dah rasa muak dengan makanan orang sakit ni.
Habis aku sihat sangat ke..pfft.
"Pergi basuh muka..dah macam ternak tahi mata je dekat mata tu",
Manusia yang aku jumpa 5 hari 120jam 720 minit 4320 minit 10000082827372819282828 saat lepas serius menjelikkan pandangan aku.
"Yelah yelah nak pergi lah ni",
Seusai membasuh muka dan gosok gigi aku terus landing bontot dekat katil sambil menghadap meja makan.Bubur segera yang ditolak kepada aku aku padang kosong.5 hari makan benda sama.
"Cepat makan,aku nak pergi sekolah lepasni",
Bubur ditolak perlahan.bibir dicebik.
"Mulalah dia ni~",lelaki itu mengeluh perlahan.Rambut dibetulkan rapi,bibir dicebik,mata dibulatkan,pipi dipegang,ditongkat dengan kedua belah tangan.
Lelaki itu memandang aku aneh.
Ye aku terpaksa buat benda aneh ni daripada makan makanan air ni.Terpaksa key..tekak aku rasa kembang semacam dah ni.
"Halif..~",suara dikecilkan.
Pipi dikembung.Halif berkelip kelip mata .kerongkongnya tergerak gerak menelan air liur
"~Nak kepci!",peace dibuat ala ala comel artis korea.
"Tapi kau belum boleh recharge lagi",Halif memalingkan wajahnya.
"Nak kepci~ laporrr",mata dibulatkan,pipi dikembung sehabis comel,bibir dikemam.
YOU ARE READING
COFFEE
Short Story[[ 1st. Story From @nielX20in_to]] Mikhael Aqhil~ Seketul nama penuh teka silang kata. Full sipnopsis tekan read guys First first agak hambar tapi penulis ni cuba nak baiki cerita ni lebih baik di pertengahan _______ Original story from SHAH! Don't...