part 2-[ending]

60 2 0
                                    

“can you hear my heartbeat babe”

                                
2 0 1 5


"Syuhhh..ni aku",

Suara tu..

Tangisan terus meledak  kuat pada bahunya.

"Tsk..! J j jangan tinggalkan..tsk saya..takut..ta takut",tersedu gadis itu berkata.

. . . . .

I wiss i can be someone for you~
So you're not alone~
You're be alright~

Cause i'm be with you~

.. .. .. ..

Angin yang menyapa lembut diwajah terasa nyaman,kejap kejap dia melirik insan disebelah ..macam biasa beku seperti sebelum ini,bibir terlukis senyum.

Dia tidak tahu apa perasaan yang mula bercambah di hati..tapi dia tidak boleh menipu dia sedikit tertarik dengan jejaka itu.

Pelukan hangat yang masih terasa habanya .Pipi dah rasa kebas sebab malu.Bantal mana nak sorok muka ni..

Langit merah menandakan senja,dan siang mula melabuhkan tirainya menjadikan suasana cukup indah,dan juga tarikan angin dari ombak laut yang membadai pasir darat.

"Cantik kan",lelaki itu bersuara sementelah lama berdiam.

Gadis itu mengangguk berkali kali sebagai jawapan.

"Ni port kedua aku akan datang time nak release tension",katanya perlahan, masih melihat alam terbentang di depan mata .

Mood senyap kembali.

"Errrr senior..kita patutnya dah balik kan..dah nak malam",kata gadis itu berhati hati takut dimarahi,bukan dia boleh mengganggap caracter lelaki itu boleh berubah tak terjangka.

Lama.

"Wait~",mata lelaki itu sengaja terpejam.

Jeda..

"Jom!",ajaknya ,laju dia melangkah meninggalkan gadis itu.

Gadis itu terpinga pinga kejap.Cepat cepat dia berlari mengejar langkah lelaki itu.

"Kejap!!",laung gadis itu kuat.

Serta merta lelaki itu break mengejut ,terus terhenti gadis ,nasib tak terlanggar badan sado dia ni.

Lelaki itu berpaling,dengan muka tak berperasaan itu,kening diangkat sebelah.

"E..err..",tergugup terus ,apabila renungan itu menembak ke kornea mata.seramm..

"Don't waste the time",dia berpaling ke hadapan ,berura ura untuk melanjutkan langkah yang tergendala.

"Terima kasih!",laung gadis itu kuat.

Lelaki itu berhenti.

COFFEEWhere stories live. Discover now