Керманичі

40 1 0
                                    

Камера на нічному стільнику. На ньому стоїть маленька сіра коробочка – будильник. Поруч з ним – радянський, злегка покритий пилом нічний світильник. Будильник перемикається з 06.59 на 07.00. Роздається гидкий гучний дзвінок. З-під ковдри витягується рука, намагається намацати будильник і випадково скидає його на підлогу. Дзвінок не вмовкає. Рука рухається далі по стільнику, скидаючи зі страшним гуркотом усе, що на ній стояло. Рука дотягується до телефона, що й був джерелом страшного шуму. Неслухняні пальці намагаються натиснути на зелений круг на екрані, але телефон падає додолу.

Новий кадр: Телефон падає на підлогу, до друзків світильника, перекинутого будильника та картини в рамі. На екрані телефону написано : Шеф. Звідти чується голос :

Шеф : Алло! Алло!? Захарчук! Де ти, хай тобі грець!?? Ти мав бути тут півгодини тому!!!

Новий кадр: На сковорідку з розпеченим шиплячим маслом падає яєчний жовток.

Новий кадр: Закипає Чайник.

Новий кадр: У чорну чашку заливається окріп.

Новий кадр: Чашка підноситься до тонких, сухих губ. Їхній власник робить пару ковтків.

Новий кадр: Камера крупним планом на лобі. Його власник розчесує своє патлате чорне волосся.

Новий кадр: ГГ сидить у метро. ГГ – молодий чоловік віком 20+ років. Він має хвилясте, але не пишне волосся, прямий гострий ніс, широкий лоб, впалі щоки та дуже світлі сірі очі. Він порожньо дивиться внікуди. Він повертає голову ліворуч.

Новий кадр: Камера на прохід у вагоні метро. По боках сидять ряди сірих, похмурих людей. Кожен із них занурений або у свій телефон, або у газету. Вагонами походжає кремезний бородатий чолов'яга, вдягнений у широкий пуховик. На ньому висить коробка з відкритим верхом.

Чоловік (гугнявим голосом) : Допоможіть у боротьбі з зубожінням...

Новий кадр: Камера на ГГ. Повз нього проходить борець з зубожінням. ГГ кривить від його запаху. ГГ продовжує дивитися внікуди. Потяг потроху зупиняється. Чується голос диктора метро: "Станція Хрещатик. Khreshchatyk station. Перехід до станції Майдан Незалежності. Transfer here to Maidan Nezalezhnosti station." ГГ різко чортихається й вибігає за кадр.

Новий кадр: Камера на невеличкому брущатому майданчику. Де-не-де на ньому стоять білі намети, коло яких стоїть специфічний люд: бабці, закутані в товстий сірий одяг та окремі групи голених молодиків у спортивному одязі.

Керманичі (кіносценарій)Where stories live. Discover now