''Mesajı kesinlikle silmeliyim. "Derken odanın kapısını sessizce, arkasından sürüklediği bacağıyla açmıştı. Chanyeol'un ortalıkta olmayışıyla odanın köşesinde sessizce duran Arti'yi görünce kocaman gülümseyerek oraya ilerlemişti ki sırtının kapıya çarpıp kulaklarına dolan sesle tüm bedeni buz kesmişti.
"Direğe sürtünüşünü değil ama bu gidişle terbiyesizliğini azaltmak için seni direğe bağlayıp zevkle izleyeceğim Byun Baekhyun. "
.
.
.
''Ne? "
Baekhyun korkuyla göz bebekleri genişlediğinde Chanyeol'un ıslak saçlarından akan su damlasının yüzüne düşmesiyle irkilmiş, kendisine gelmişti.
"Ö-öyle demek istemedim yanlışlıkla oldu. Sende yanlış şey şey anlama diye silmek istedim. "diye başını eğmişti ki Chanyeol'un dizini yanlışlıkla baldırına vurmasıyla Baekhyun olan acıyla inlemiş iki büklüm olmuştu.
Chanyeol yaptığı salaklığı fark ettiğinde Baekhyun'u kucağına alıp yatağına sırtı başlığa yaslanacak şekilde uzandırmıştı.
"İyi misin? Umarım yaran açılmamıştır. "Diye panikle Baekhyunun yarasına bakacakken Baekhyun, kafasını o uyandığından beri kurcalayan soruyu sormuştu.
"Beni hatırlamıyor musun yoksa umursamıyor musun? "Diye ses tonu sonlara doğru kısılırken Chanyeol bir an duraksamıştı.
"Ne zaman tanıştığımızdan emin olamıyorum ama yıllardır seninleymişim gibi bir rahatlık veriyordun Bay Byun. Üniversite yıllarında okuduğum okuldan ayrılmak zorunda kaldım. Ve yurt dışına gitmek için bindiğim özel uçağın düşmesiyle bir süre komada kaldım. Uyandığımda tüm geçmişim karanlıktı ve bugün olduğum kişiye döndüm. "Diyerek kısaca açıklamaya çalışırken bile neden buna ihtiyaç duyduğunu bile bilmeden devam etmişti.
"Seninle o karanlıkta olan geçmişimde tanışmış olmalıyız. Nasıl bir ilişkimiz vardı?Aramız nasıldı? "
Baekhyun kulağına ilişen soruyla kahkaha atmak istese de bastırmıştı.
Nasıl söyleyebilirdi ki zaten.
"Sadece karşı fakültemizdeki öğrenci konseyi başkanıydın. Hiç diyalogumuz olmadı. Bazen toplantılarda seni görürdüm. Her neyse beni odama götürebilir misin? Biraz uzayı izleyerek bacağımdaki acıyı unutmak istiyorum. "Diyerek sızlandığında Chanyeol bir kaç saniye duraksamış ve dediğini yaparak onu odasına götürmüştü.
Tek fark tam karşılarındaki devasa camdan onunla uzaydaki değişen konumlarına göre farklılaşan uzayı izlemek için yanına uzanan adamdı.
"Benimle ömür boyu kalsan da sevişmeyeceğimiz konusunda ısrarlı mısın? "
Baekhyun aralarındaki tuhaf sessizliği bozup hınzır bir tonda konuştuğunda Chanyeol sadece ağzına elini biraz bastırmış ve daha fazla konuşması engellemiştir.
.
.
P. Chanyeol
O odayı benim
Almam gerekirdi.
Çok güzel ve konforlu bir oda.
O oda için gerekli parayı ödeyecek
Biri gibi durmuyorsun.
Byun Baekhyun.
Ön yargıların hiç değişmemiş.
Ve bence gayette burası için
Param var.Beni ne sanıyorsun sen
Külliyen yalan ama kim bilebilir ki sadece al kattaki odaların biri onundu.Sonuçta şuan koskoca bir şehri içine sığdıracak bu gemide yalnızca ikisi vardı.
******************************************
Yüzyıllar sonra bölüm atmayı akıl edebilmiş bir yazarcık çizelim şuraya hehehe
Üzgünüm TT
En iyisi sessizce sıvışayım djkşldd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex In Space XII [Chanbaek Texting ]
Nouvelles"Yer, gök ve uzay da tek seçeneğinin ben olduğumu biliyorsun değil mi? " "Bu yine de senin gibi birini altımda inleteceğim anlamına gelmiyor..."