Κεφάλαιο 9

7 2 0
                                    

Κώστας POV
Άργησα να ξυπνήσω και η τρελή θα μου σπάσει τα νεύρα....(Η Ελένη εννοώ)
Ανοίγω το παράθυρό μου και την βλέπω να με κοιτάει. Πρέπει να το σταματήσει αυτό, κάθε μέρα με περιμένει λες και δεν μπορεί να περπατήσει να πάει μόνη της έως το σχολείο.
Ετοιμάζομαι γρήγορα και πάω να την βρω για να φύγουμε... Πάλι άρχισε να γκρινιάζει πριν καν της πω καλημέρα.
Δεν αντέχω να της το κρύβω, πρέπει να της το πω.... Μαζεύω όσο θάρρος έχω και... ή τώρα ή ποτέ...
"Ελένη...;"
"Ναι, Κώστα;"
"Εμ... Κοίτα, δεν ξέρω πώς να σου το πω αλλά..... Δεν μου αρέσει καμία και ούτε πρόκειται."
"Ναι καλά. Μου κάνεις πλάκα, έτσι;", με ρώτησε δύσπιστα
"Όχι, Ελένη, είμαι γκέι"
Και εδώ λιποθύμησε... Όχι, εντάξει, πλάκα κάνω, δεν λιποθύμησε, αλλά εγώ είμαι γκέι.
"Χαχαχαχαχαχαχα, τώρα η Νέλλη μου χρωστάει 5€."
"Γιατί σου χρωστάει;", την ρωτάω
"Ε να μωρέ, τίποτα, απλά είχαμε βάλει ένα αθώο στοιχηματάκι. Εγώ έλεγα ότι είσαι γκέι και αυτή πως δεν είσαι."
"Δηλαδή το ήξερες;"
"Ναι, δηλαδή, δεν μας έχεις μιλήσει πολλές φορές για κορίτσια, βασικά πότε. Και εξάλλου αυτό το στοίχημά μας ίσχυε
μόνο αν το έλεγες μέχρι την Τρίτη, δηλαδή σε τέσσερις μέρες."
Τότε χτυπάει το κουδούνι για να πάμε για μάθημα.

Γιώργος POV
Είμαι στον δρόμο για το σχολείο με τον
Νίκο. Η Εύα δεν είναι μαζί μας, χώρισε χτες με τον Νίκο, έχει κοιμηθεί μόνο δύο ώρες αυτός αλλά κινδυνεύει να μείνει από απουσίες κι έτσι ήρθε.
Δεν μοιάζει καλή η στιγμή για να του το πω αλλά με τον Κώστα είπαμε πως πρέπει να γίνει σήμερα. Λοιπόν, θα του το πω κι ότι γίνει.
"Νίκο;"
"Ναι;"
"Πρέπει να αποκαλυφθώ."
"Δεν καταλαβαίνω τι λες αλλά μπρος, κάνε ότι θες."
"Εννοώ ότι είμαι ΜΠΆΙ, Νίκο"
"Ε;"
"Είμαι αμφιφυλόφιλος, δηλαδή μου αρέσουν και αγόρια και κορίτσια, πώς να στο πω;"
"Εντάξει, το κατάλαβα, αλλά εγώ δεν είμαι."
"Δεν είπα ότι είσαι."
"Και, ξέρεις, τα έχω με κάποιον.", του είπα.
"Με ποιον;"
"Με τον Κώστα..."
"Μα αυτός δεν είναι γκέι..."
"Επειδή δεν το ξέρεις,δεν σημαίνει ότι δεν είναι."
"Δηλαδή, τα έχετε εδώ και..;."
"Έναν μήνα."
"Είμαι χαρούμενος για σένα αλλά περίμενες τόσο καιρό να μου το πεις;
"Δεν ήμουν σίγουρος αν ήθελα να το πω σε κανέναν και ούτε ο Κώστας ήταν. Είσαι ο πρώτος που το μαθαίνει. Εκτός της Νέλλης και της Ελένης."
"Ωραία, υπέροχα! Δική σου ζωή είναι, κάνε ότι θες, όλοι έχουν δικαίωμα στην αγάπη"

______________________________________

Ξέρουμε ότι ήταν μικρό το κεφάλαιο και μετά από τόσο καιρό είμαστε αδικαιολόγητες αλλά δεν ξέραμε τι άλλο να γράψουμε...
Ελπίζουμε να σας άρεσε και να μην είστε από τους ομοφοβικούς κλειστόμυαλους ανθρώπους!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 09, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Τελικά τι είναι αγάπη;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora