Bekli aklına annesinin ölüm günü geliyordu. Belki bu hastalık yüzünden Jay'in çektiği acıları düşünüyordu. Belki de daha bu yaşlarında hem annesiz hem de ablasız kalan Ernest ve Doris'i düşünüyordu. Tutunacakları ablaları ve bir abisi vardı ama şimdi... Abisi de annesinin hastalığına yakalanmıştı.
Artık ağlamayı kesmişti ve bir sessizlik hakimdi.
''Peki tam olarak teşhis koyuldu mu? Bu kadar ağır bir hastalık birkaç saat içerisinde kesinleştirilemez. Tahliller.... %100 kesin mi?'' Başını yeniden kaldırarak;
''Tam olarak kesin değil. Sadece birkaç tahlil yapıldı. Kesin sonuç için kemik iliği biyopsisi yapılması gerek. Ayrıca şu morluklar da anladığım kadarıyla trombosit azalmasından kaynaklanıyormuş. Bu soluk cildim, yaşadığım ateş yükselmeleri ve sigaradan olduğunu düşündüğüm nefes darlığım...'' Derin bir nefes aldı ve;
''Akut Miyeloid Lösemi belirtileriymiş...''
Her söylediği kelime içime akan gözyaşlarımı artırıyordu.
''2 gün sonra.'' dedi. ''2 gün sonra kesin tahlil yapılacak.''
O gece ve ertesi gece hiç uyuyamamıştım. Aklımda anılarımız dönüyordu. Jay'in son halleri... Peki tedavide kullanacakları ilaçlar ne olacaktı. Vücuduna verecekleri hasarlar gayet fazlaydı.
Önümüzdeki o 2 gün yıllar kadar uzun geçti benim için. Daha doğrusu geçmedi. Tahlil günü hastane işimiz bayağı uzundu. Kesin sonucu öğrenmek için her şeyi yaptım. Biyopsiden sonra doktorlarıyla uzun uzun konuştum. Hastalık süreci hakkında yeterli bilgiyi almaya çalıştım.
Louis'in anlattıkları belirtilermiş. Her evrede sancılı süreç daha da ağırlaşıyormuş. Tahlilleri 5-10 gün sonra kesinleşecekmiş ve ona göre tedaviye başlanacakmış.
Tam 8 gün sonra hastaneden telefon geldi. Mucizem'in tahlil sonuçlarının çıktığı hakkında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIRACLE |l.s| ✔
FanfictionEllerini tutan o sıcaklık birden yerini kasvet ve soğuğa bırakmıştı... Her şey bu kadar kolay son bulacak mıydı?