کمرے میں اندھرا کر کے ،سیگریٹ کا دھوا اڑاتے ہوے وہ مسلسل آبش کے بارے میں سوچ رہا تھا ۔سیف کی باتیں اس کے دماغ میں گھوم رہی تھیں ۔ دل اسے ماننے سے انکاری تھا ۔( میں کیوں اس کہ بارے میں سوچ رہا ہوں ) میراق خود سے مخاطب ہوا۔ پھر سر جھٹک کر سونے کے لیے لیٹ گیا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آبش ،عائشہ کے ساتھ مال آئ تھی ۔۔۔۔۔۔ یار مجھے معیز کے لیے بھی کچھ لینا ۓ مگر سمجھ نہیں آرہا کے کیا لوں ۔ سوچ رہی ہوں شڑٹس لے لوں کیسا؟ (آبش نے عائشہ سے کہا)
ہاں ٹھیک ۓ چلو اس شوپ پر چلتے ہیں ۔( وہ دونوں ایک شوپ کی طرف بڑھ گیں )
سیف جلدی کر یار کیتنا ٹایم لے گا ( میراق نے بیزار ہوتے ہوے کہا۔۔۔۔۔اور جیسے ہی پلٹا اس کی نظر گیٹ سے اندر آتی آبش پر پڑی تو حیران ہوا کہ یہاں کیا کررہی ۓ۔ آبش ،عائشہ سے باتیں کرتی ہوی اندر آئ اور جیسے ہی نگہا میراق پر پڑی ۔۔۔۔
گورا رنگ،لمبا قد،چوڑا سینہ،کالے بال چھوٹے چھوٹے کٹے ہوے،سرمائ آنکھیں جن پر لمبی پلکیں انھیں اور خبصورت بنارہی تھی۔ آبش نے ناگواری سے دیکھتے ہوۓ آگے بڑھ گی۔ میراق آبش کو ہی دیکھ رہا تھا ۔۔۔۔۔ چھوٹا قد، نیوی بلو اسکارف کے ساتھ کالی چادر اڑہی ہوی تھی جس میں وہ کسی کو بھی اٹریکٹ نہیں کرسکتی تھی۔مگر میراق کو وہ اٹریکٹ کر رہی تھی ۔وہ شرٹ دیکھنے میں مگن تھی جب اسے مالبیری رنگ کی شرٹ پسند آئ ۔۔۔۔یہ کسی لگے گی (آبش نے عائشہ کو دیکھاتے ہوۓ مڑی مگر پیچھے میراق کو کھڑا پایا۔
آبش گڑبڑا گئ ۔۔۔۔۔
تم۔۔۔۔۔ ہٹو سامنے سے ۔۔۔(آبش نے تھوڑے غصے سے کہا۔
YOU ARE READING
محبت نہیں عیشق ۓ تم Complete
Romanceاسلام و علیکم یہ میرا پہلا ناول ۓ ۔ امید کرتی ھوں آپ سب کو پسند آۓ گا ۔ اردو تیپینگ بہت مشکل ۓ اگر کوٰٰی غلطی ھو تو مظرت۔