Ξημέρωσε η επόμενη μέρα με μεγάλη δυσκολία αφού την το προηγούμενο βράδυ η Heather είχε βάλει δυνατή μουσική και προσπαθούσα να διαβάσω και κατέληξα να κοιμηθώ 3:00 το βράδυ. Σηκώθηκα από το μικρό μου κρεβάτι και αμέσως πήγα και ντύθηκα γιατί δεν προλάβαινα καθόλου. Έβαλα μια λευκή σχεδον κοντή μπλούζα και ενα τζιν παντελονι . Έφαγα πρωινό στην μικρή κουζινα που υπήρχε στο δωμάτιό μου και της Heather κοίταξα για αλλη μια φορά την Heather και μετα έφυγα .Καθώς προχωρούσα για το πρώτο μου μάθημα αναρωτιόμουν αν θα πήγαινε σε κανένα γιατί σήμερα δεν ξυπνούσε με τίποτα! Έφτασα πιο νωρίς από τους άλλους και εκει βρήκα μια κοπέλα. "Γεια που είναι οι υπόλοιποι? " με κοίταξε και έβγαλε τα ακουστικά από τα αφτιά της καθώς ακούμπησε το βιβλίο της στην από δίπλα καρέκλα. "Είναι πολύ νωρίς ακόμη το μάθημα ξεκινάει στις 9:00 ( το πρωι ) και είναι ακόμη 7:00 " μου ειπε και εγω την κοιτούσα λες και ήταν κανένας εξωγήινος. Όμως παρατήρησε πως δε ειχα τι άλλο να πω και έβγαλε το χέρι της και μου συστήθηκε " Εγώ είμαι η Maia " αμέσως έβγαλα και εγώ το χέρι μου και της συστήθηκα " Εγώ είμαι η Signa " μου έκανε χώρο για να καθήσω δίπλα της φαίνεται ευγενική μέχρι στιγμής .
Χωρίς να το καταλάβω άρχιζαν να μπαίνουν παιδιά μεσα στην ταξη κα να δημιουργούν μια μεγάλη φασαρια ωστε οταν μου μιλούσε η Maia δεν μπορούσα να την ακούσω καν . Ο καθηγητής μπήκε μεσα και άρχιζε να μας κάνει το μάθημα. Σήμερα κάναμε ένα εντελώς διαφορετικό μάθημα που δεν το περίμενα. Σήμερα κάναμε για ενα βιβλίο το οποίο λεγόταν το λαθος αστερι . Ξέρω λίγο περίεργο να είμαστε στο Λύκειο και να κανουμε για βιβλίο και ενα μαλιστα που δεν είναι καν ποίηση . Άρχιζε να μας μιλάει και ολη την ωρα ειχα παρατηρήσει ενα αγόρι. Ένα αγόρι όμως που ηταν εντελως διαφορετικό από τα αλλα . Είχε παντου τατουάζ , ένα σκουλαρίκι στο χείλος με το οποίο έπαιζε συνέχεια. Όμως απο τις σκέψεις μου με διακόπτει η φωνη του καθηγητη ο οποίος έκανε μια ερώτηση " Τι πιστεύετε πως έπρεπε να είχε γίνει στο τέλος του βιβλίου;" ολοι το είχαμε διαβάσει το βιβλίο. Βασικά αν Όχι ολοι οι περισσοτεροι . Τοτε όμως ακούω την φωνη του " Πιστεύω πως δεν θα έπρεπε να αλλάξει τίποτα και να μείνει έτσι οπως τελείωσε " ολοι είχαν μείνει αφωνει και τον κοιτούσαν. Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμη γιατί.
Ομως ειχε πολύ μεγάλο άδικο και τοτε δεν κρατήθηκα και του απάντησα " Λοιπον Εγώ πιστευω πως δεν θα έπρεπε να τελειώσει έτσι επειδη φαντασου μπες στη θεση του αγοριού ωραία; Αν πεθαινες και ειχες γίνει είδηση θα σου άρεσε κάποιος να πει Εγώ θα ήθελα να πεθάνει; " με αγριοκοιταζει και μου λέει " Κοίτα είναι απλα ενα βιβλίο τι σε πειράζει εσενα;" " Με πειράζει Επειδή ήταν ερωτευμένοι αυτοί οι 2 και δεν θα έπρεπε να τελειώσει έτσι γιατί αν ειχες ερωτευτεί ποτέ στην ζωη σου θα καταλάβαινες " μας διακόπτει όμως ο καθηγητης και λέει " Κατάλαβες τώρα αγόρι γιατί δεν έπρεπε να τελειώσει ετσι; Απλά σκεφτητε αυτό που είπαν οι 2 συμμαθητές σας μόλις τώρα......." και συνέχισε να μιλάει για το βιβλίο. Το αγόρι κρατούσε το στείλω στο χερι του και με κοιτούσε από απέναντι. Οι σκεψεις μου ήταν τόσες πολλές που άρχιζα να ευχαριστω από μέσα μου την Maia που με σταμάτησε να τα σκέφτομαι ολα αυτά " Δεν ξέρεις με ποιον τα έβαλες μόλις τώρα " μου ειπε με εκα χαμόγελο καθως τον κοιτουσε και λιγο " Δεν με νοιάζει με ποιον τα έβαλα πάντως είναι σπαστικος " της είπα και ξανά έβαλα το στείλω πάνω στο τετράδιο όπου ζωγραφιζα. " Απλά κανε πισω Signa γιατί δεν θα σου βγει σε καλο "
Τι στο διαόλο? Γιατί μου λέει να κάνω πισω ? Λες και θα μου κάνει κατι αυτός! Ποιος αυτός?! Μωρέ λες ομως να έχει δίκιο Μήπως μπλέξω;
Άλλο ενα κεφάλαιο. Σόρρυ αμα σας έκανα να περιμένετε τοσο πολύ απλά είχα γράψει και την περίληψη και τους χαρακτήρες και το πρώτο κεφάλαιο και υπέθεσα πως ήταν αρκετά για να διαβάσετε. Δεν θα ανεβαζω συντομα όμως Επειδή δεν έχω ίντερνετ και δεν ξέρω ποτε θα ξανά έχω. Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και μα σχολιάσετε ♡