5

12 3 0
                                    


Μπήκα μεσα στο μάθημα της χημείας όπου έπρεπε να μπούμε σε ομάδες. Βαριόμουν πάρα πολυ πολύ να πω την αλήθεια γι'αυτό δεν άλογα τι έλεγε ο καθηγητης της χημειας . Κάποια στιγμή ακούω μια Όχι και πολύ γνωστή φωνή να έρχεται στα αυτιά μου . Δεν σήκωσα το κεφάλι μου να κοιτάξω ομςω επειδη ήμουν πολύ απασχολημένη με την ζωγραφιά που έφτιαχνα. Ο καθηγητής του λέει να κατσει δίπλα μου και κάθησε. Με χαιρέτησε Αλλά δεν του έδωσα σημασία. " Γεια " μου είπε ωστε να ακούσει μια απάντηση " Γεια " του απάντησα και τοτε τον κοιταξα με ντροπή και ένιωσα τοσο αγενής. " Εσύ είσαι η.. " "Αυτή που είδες έξω ήμουν Εσύ είσαι ο... " του απάντησα και χαμογελασε λιγο " Εγώ είμαι αυτός που είδες έξω. Σε λενε Signa? " Τον κοιταξα και ξαφνιάστηκα " Πώς το ξερεις? " " Φαίνεται από το καρτελάκι που έχεις στο τετράδιό σου " του χαμογελασα και μου άρπαξε το τετράδιο " Ειιι δεν το έχω τελειώσει ακόμη " " Είναι γαμάτο " του απαντήσω ένα μεγαλο " Ευχαριστώ " και γυρίσαμε πίσω στο μάθημά μας .

Η ωρα αυτη πέρασε γρηγορα γιατί έμαθα τόσα πολλά για τον Sam ( μου είπε το όνομά του βέβαια ) . Καθώς προχωρούσα για το επόμενο μάθημα ειδα την Heather και την Maia να μιλάνε. Γνωρίζονται αναρωτήθηκα " Γεια " ειπα με ενα μεγάλο χαμόγελο " Γεια " μου είπαν και οι δύο " Signa χάθηκες " παραπονέθηκε η Maia χαμογελώντας " Ναι έχω καιρό να έρθω στο μάθημα της λογοτεχνίας. " Τέλος πάντων εσείς οι δύο πως γνψριζεστε? " τις τώρα με απορία " Συνηθίζαμε να είμασταν στο ιδιο σχολείο αν και δεν μιλούσαμε πολύ Αλλά τώρα που ξανασυναντιθηκαμε έχουμε πολλά κοινά και αποφασίσαμε να τα λεμε πιο συχνά " " Χαίρομαι " απάντησα και μπήκαμε μεσα στην ταξη .

Αυτες οι μέρες έγιναν εβδομαδες και ερχομουν ολο και πιο κοντά με τα κορίτσια και τον Sam όσο για τον Nate δεν έχω ακούσει ουτε τον πολύ βλέπω στο σχολείο.
Καθώς προχωρούσα με τον καφε μου που μόλις ειχα πάρει από την καφετέρια του σχολείου περπατούσα στους διαδρόμους και άκουσα φωνές γνωστές φωνές κιόλας. Περπάτησα πιο γρηγορα και ειδα τον Nate και τον Sam να φωναζουν ο ενας στον άλλο. " Sam! " φώναξα δυνατά ωστε να σταματήσουν " Είσαι καλα? Nate γιατί του φωνάζεις? " " Ο Nate και εγω ειμαστε φίλοι ηρέμησε νομιζες πως μου εκανε κακό? " έμεινα αμίλητη και σαν παγάκι για λιγα δευτερόλεπτα " Τι είστε? "


Wow πιστεύω πως η Signa θα εχει να αντιμετωπίσει πολλά σε αυτό το σχολείο. Εσείς τι πιστεύετε πως μπορει να γίνει

Wrong Choice Where stories live. Discover now