Γιατί σε εμένα Όχι πάλι αυτός! Τι θέλει εδώ?
"Γεια θες κάτι?" Τον ρωτάω χωρίς να θέλω να πιάσω συζήτηση με αυτόν. "Ναι την Heather θα ήθελα ηρθα να την παρω για ένα πάρτι που γίνετε εδώ κοντα" "Δεν ζήτησα τόσες πληροφορίες αλλα κρίμα η Heather έχει φύγει ηδη" πήγα να κλείσω την πόρτα Αλλά το πόδι του την σταματησε "Κοίτα δεν ξέρω τι θες από εμένα αλλα θέλω να φύγεις αυτή την στιγμή " με κοιτουσε μεσα στα μάτια προσπαθώντας όμως να έχει την πόρτα ανοιχτή.Κάποια στιγμή αποφασισε απλα να φύγει αγριοκοιταζοντας με με ένα ωλεμα που ουτε ο χάρος δεν θα το είχε. Ξανά πήγα στο κρεβάτι μου ομως αυτη την φορα η πόρτα άνοιξε από μονη της . Τινάχτηκα πάνω και ειδα την Heather με ενα αγόρι. Νομίζω πως ουτε η ιδια δεν ξέρει ποιος είναι. Καλύφθηκα ολόκληρη για να μην με δουν και άρχιζε το καλό πράγμα. Αλλα διστιχος δεν μπορούσα να φυγω από το δωμάτιό μου . Άκουγες τα δυνατά τους φιλια και ενα κρεβατι να ταρακουνιεται λες και γινόταν σεισμός. Κάποια στιγμή απλα σταμάτησαν και το αγόρι μίλησε. Όμως η φωνη του ήταν πολύ γνωστή. Ήταν... Ο Nate; τι στο καλό νόμιζα ότι ήταν απλα φίλοι. Παλι καλα που δεν προχώρησε το πράγμα εκτός από τα φιλιά γτ ... ασε ήταν και οι 2 μεθυσμένοι. Αχ!Που έχω μπλέξει η κακομοίρα.
Το επόμενο πρωί ξυπνησα και ειδα την Heather να κοιμάται μόνη της . Δεν ήθελα να κάνω πολύ φασαρία γι'αυτό σηκώθηκα από το κρεβάτι και έφτιαξα την τσάντα μου για την ταξη αθόρυβα. Δεν το πιστεύω ότι ο Nate θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Όχι πως δεν τον ειχα αλλα είχαν πει πως ήταν μόνο φίλοι. Κατε οπα γιατί ενδιαφερομαι τοσο ? Αφου είναι ενας μαλακας. Τι στο καλο μου συμβαίνει. Καθως προχωρούσα οι σκεψεις μου εφυγαν από το μυαλό μου γιαΤι έπεσα πάνω σε κάποιον και wow ήταν κούκλος. "Συγγνώμη" του είπα ψιθυριζοντας από την ντροπή "Δεν πειράζει. Χτύπησες κάπου? " " Όχι εντάξει είμαι χάρηκα που σε είδα Γεια " του ειπα και προχώρησα για την τάξη. Γιατί κοκκινίζω θεέ μου τι με εχει πιάσει επιτέλους εδώ μεσα ?!
Αληθεια τι πιστεύετε πως θα γίνει στο επομενο ? Επίσης σόρρυ αν δεν ανεβασα σύντομα απλά βαριόμουν και δεν εθχα ιδεες εαν έχετε καμια Στείλτε μου μήνυμα ή αφήστε σχόλιό