6

12 3 1
                                    

Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που συμβαινε " Τι είστε? " " Είμαστε φίλοι " μου απάντησε ο Sam και Εγώ έμεινα για λίγα ακόμη δευτερόλεπτα και μετά ξανά γύρισα στην πραγματικότητα " Ωραία λοιπόν ας σας αφήσω Εγώ πηγαίνω τώρα " είπα αγριοκοιταζοντας τον Nate .

Πήγα στο δωμάτιό μου ωστε να βρω την ησυχία μου Αλλά δεν μπορούσα η Heather παλι ετοιμαζόταν για να πάει κάπου και μαντέψτε ηταν με τον Nate . Χτύπησε η πόρτα και η Heather μου εκανε νόημα να την ανοίξω. Την άνοιξα και έμεινα σοκαρισμένη " Σόρρυ Αλλά οταν έφυγες Σου έπεσε αυτό " ο Sam μου δίνει το βιβλίο του προηγουμένού μου μαθήματος. " Εμ ευχαριστω πολύ " του ειπα και εκείνος απαντησε ενα μικρο ευχαριστω . Καθως πήγε να φύγει του ειπα " Μήπως θα ηθελες μα πάμε καμία βόλτα? Πρώτη ωρα Αύριο χάνω μάθημα " " Ναι θα το ήθελα ".

Μου έδωσε λίγα λεπτά για να ετοιμαστώ και μετα ξανά ηρθε πίσω στο δωμάτιο για να με πάρει. Προχωρούσαμε έξω απο το σχολείο και μπορώ να πω πως δεν φαίνεται τόσο κακος οσο ο Nate. " Λοιπόν πως και εσυ με τον Nate γνωριζοσαστε? " με ρώτησε και Εγώ μπλοκαρα για λιγο " Ηταν πολύ τυχαίο ηταν μεσα στο δωμάτιό μου και ητα πολύ αγενής μαζί μου και τον έβγαλα εξω " του απάντησα με ένα χαμογελο στα χείλη.

Η ωρα περνουσε γρήγορα και ειχε πάει 1:00 το βράδυ αποφασίσαμε να ξαναγυρίσουμε πίσω στα δωμάτιά μας και ετσι κάναμε. Κάτσαμε για λιγα λεπτά σιωπηλοί και καθώς πήγα να ανοίξω την πόρτα ο Sam με φίλησε. Τον φίλησα πίσω χωρίς να ξέρω τι κανω . Οταν σταματήσαμε να φιλιομαστε μου ειπε καληνυχτα και εφυγε . Μεσα μου άρχιζα να ειχα πεταλούδες Αλλά μου αρέσει όντως? Αχ δεν ξέρω πάντως φιλαει υπέροχα.

Το επομενο πρωί ξυπνησα με χαρα γιατί την δευτερη ωρα είχαμε χημεία ομως οταν ειδα την Maia στο διαδρομο να φωναζει το όνομά μου ήξερα πως κατι πήγαινε στραβά " Signa!!!" έτρεξε κατά πάνω μου " Τι? " "Δεν θα πιστεύεις τι άκουσα " " Τι άκουσες Maia? " " O Sam με τον Nate άκουσα να λενε κατι για εσενα και για ενα φιλι " "Κοιτα Maia με κάνεις να αργω για χαζομάρες " " Ακου τραβηξα και βιντεο επειδη ήξερα πως δεν θα με πίστευες " άνοιξε την οθόνη του κινητού της και αμέσως άκουσα και ειδα το βίντεο. Δεν το πιστεύω. Ήξερα ότι δεν έπρεπε να τον ειχα εμπιστευτεί.

Hello ! Ξέρω, Ξερω πως έχω 6 ημέρες μα ανεβάσω αλλα τώρα έχει πιο πολύ σασπενς από την προηγούμενη φορα . Τα λεμε στο επόμενο

Wrong Choice Where stories live. Discover now