İlk'imsin

100 4 0
                                    

Hastalık başa bela kaç gündür evde yatıyorum burnum akıyor sesim kısık çikolata krizim tuttu ve Ayaz'la bir haftadır konuşmuyoruz ben söylemedim diye içim içimi yesin kendimi eve kapatayım o sosyal medyaya saçını başını yolmak istediğim kızlarla fotoğraf atsın öküz. Kocaman nutella kavonuzum tavşanlı geceliklerim  belki 30 defa izlediğim her seferinde ağladığım filmi tekrardan başlatıp yastığıma sarılıp kulaklarımı takacak yatağıma oturuyorken kapı sesi duyunca istemsizce ağzından küfür çıktı. Nil ben senin ta...diye başlayan cümlem Ayaz dememle son bulmuştu . Kekeyerek dediğimi de söylemem gerek. Neyseki içeri geldi bana baktı üstümdekilere baktım ve 5 dk ya geliyorum dedim çıkmayan sesimle hemen bir tayt giydim ve çok severek aldığım evde giydiğim erkek tişortümü giydim. Topuzumu bozdum ve sıkı bir at kuyruğu yaptım. Geldim diyerek salona girdim yanına oturdum İlke diye söze başladı senden uzaklaşamıyorum bana ne yaptın bi haftadır niye telefonlarıma çıkmıyorsun bilmiyorum umursamamaya çalışıyorum ama seni düşünmeden uyumadığım gece yok .Hep aklımdasın hem de burdasın dedi elimi kalbine götürerek biliyor musun ben kimseye böyle alışmadım böyle çarpmadı .Kalbim aklıma savaş açtı. İlk başta alışırım sandım ama bi hafta bile dayanamadım İlke ben karar verdim sen benim İlk'im sin ve ilk aşkımsın ve bunu son yapmak senin elinde dedi. Elini yüzüme götürdü yanaklarımı okşadı yavaşça bende elimi saçlarında gezdirdim . Ve o an kalbim yerinden çıktı ilk öpüşmem aşk denilen şey bu olsa gerek .

İLK'EHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin