İYİ OKUMALAR. :D
Demez olaydım.
"Değil miyiz?" dedi. Ben dondum kaldım. Ne diyo bu mal? Hayır şaka yapıyorsa hiç sırası değil yani. Üstelik okul daha dağılmadı, çok kalabalık, çok sesli ve yanımızda Miray var.
"Ne demek istiyorsun Kaan?" dedim. Sonra Miray araya girdi;
"Çarşamba çıkışta bir şeyler yapalım mı?" ilimizin gözlerine gülümseyerek baktı sonra devam etti, "hem kafa dağıtmış oluruz."
"Bakarız." dedim.
"Babam gibi konuştun kanka." dedi. Birlikte gülüştük.
Biz gülerken kalabalık çoktan dağılmıştı. Okulda on cin top oynuyor desem yeridir. Ve geç kaldık. Yani ben geç kalmadım ama Miray geç kaldı ve servisini kaçırdı. Sakat biz. Napcak bu kız şimdi?
Derken aklıma bir fikir geldi. "Kanka bize gelsene. Bugün bizde kal."
"Saçmalama kanka olmaz. Ben şuradan otobüse binerim."
"Bal gibi de olur. Hadi düş önüme bize gidiyoruz."
"Sizin evi bilmiyorum salak nasıl önden gideyim?"
"Off yürü Miray." deyip güldüm.
Yaklaşık 20 dakika sonra evdeydik. Normalde 15 dakikada eve giden ben, Miray'la 20 dakikada gittik. Yine iyi gitmişiz be. Tabi annem merak etmiş beni. Canım annem ya. Ne kadar ona biraz sinirli olsam da olsun. Annem sonuçta.
Eve vardığımızda annem tahmin ettiğim gibi beni merak etmiş. Yanımda Miray'ı görünce şaşırdı tabi. "Kızım misafirimiz mi var?"
"Evet anne Miray. Hani sana bahsetmiştim ya."
"Yoo hiç bahsetmetmedin. Kesme söyleseydin güzel yemekler yapardım." demesi üzerine gözümü pörtleterek 'anne bozmasana beni' bakışı attım. O da ağzıyla sessizce "Ne?" dedi. O sırada Miray "Merhaba efendim." deyip 32 diş sırıttı ve antene sarıldı. Sarılmaları bittikten sonra Miray'ın annesini aradık ve burada kalması için izin istedim. Annesi istemeye istemeye izin verse de sonunda izin aldık ve party hard. Dıpstıs dıptıs.
Miray'a kırmızı ayıcıklı pijamalarımı verdim. Ben de mavi puantili pijamalarımı giydim. Yemek yedikten sonra odama çıktık. Yatağıma karşılıklı oturduk. Miray "Ee anlat bakalım." dedi.
"Neyi?"
"Neyden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun Öykü."
"Off şu Kaan meselesi mi?" Başını evet anlamında salladı. "Hiç sorma. Bütün okul bizi sevgili zannediyor. Ve bu benim sinirimi bozuyor."
"Cidden değilsiniz yani." Ona ölümcül bakışlarımdan birini yolladım. "Tamam ya bir şey demedik. Ama bence Kaan senden hoşlanıyor. Bugün dediklerine göre sana abayı yakmış."
"Saçmalama Kaan benim arkadaşım ve hep öyle kalacak. Hem ben başka birini seviyorum ve başım fena halde dertte."
Miray gözünü koala gibi açmış bana bakıyordu. "Tamam tamam anlatıyorum." deyip devam ettim. " Size anlatmadım çünkü tepkinizden korktum. Sanırım anlatacağım. Ama aramızda kalsın. "
Başını merak etme sırrın bende anlamında salladı ve ardından devam ettim. "Birincisi Tekirdağ'a yassı taşınıyoruz."
"Ne? Hayır. Öykü gitmeğğ."
"İkincisi Tekirdağ'da eski sevgilim yaşıyor ve ben onu seviyorum."
"Bu daha bomba bir haber." dedi ve "Aha şimdi bittin. Napcan kızım? Kim bu çocuk? Kaç yaşında? İsmi ne? Nasıl tanıştınız? Hala onu mu seviyorsun? Kaç yaşında? Hadi anlat çatlayacağım."
Miray'ın bu meraklı halleri çok komik. Bir anda kendimi tutamayıp güldüm. Daktilo gibi (ne alaka bilmiyorum ama) takır takır sıralanmıştı soruları.
"Tamam sakin ol. Bilmiyorum. Eski sevgilim. 15. Güney. Facebook'tan. Evet. Oldu mu?"
"Oldu." dedi içi rahatlamışçasına. "Nasıl facebooktan tanıştınız be?"
"Ekledi kabul ettim. Mesaj attı. Sonra bir bakmışım ki çıkıyoruz. Şimdi ayrıldık. Başka biriyle çıkıyor galiba."
"Kim? Tanıyor musun onu?"
"Hayır ama benden güzel olduğu kesin." deyip somurttum.
"Sen göstersene şu kızı." dedi. Ben de facebook hesabımı açıp Buse'yi gösterdim. "Iyy bu ne be. Ben erkek olan dünyada son kız bu kalsa bile çıkmam şunla."
"Yoo nesi var kızın? Taş gibi. Güney beğendiğine göre. Hala Güney'le çıkmak için her şeyini verebilirim." dedim ve tam dediğim sırada annem içeri girdi.
Hayır.
------------------
Merabalar :D bölüm gecikti evet farkındayım ama geçen bölümkü gibi kafamdaki sınırın geçmesini bekledim.
Bölümü beni her bölüm yazışımda bekleyen biricik kankam Tuğçe'ye ithaf ediyorum. Ayrıca kendisi de bir "Deli" dir. :D
Geçen bölümküler gibi kafamdaki sınır geçince yayınlayacağım bölümü. Bunu yapmanın nedeni ilgiliydi hesaplamak. Neyse uzatmayayım. Seviliyorsunuuz. <3764927
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Tesadüf?
ChickLit"Ne haberi?" diye cırladı Alper. İlk defa doğru bir şey söyledi. Sonra babam söze girdi. "TEKİRDAĞ'A TAŞINIYORUZ." WTF?