Cand am vrut sa dorm El nu m-a deranjat. Doar m-a luat de mana pana am adormit. Ce se ,intampla cu el? Din cosmar in vis...''Vad lumea in ceata, doar pe el il vad clar'' .
Dimineata am inceput sa-l desenez pe El...cosmarul meu...care a devenit doar un vis...El...
La micul-de-jun El a vorbit pentru prima oara cu mine. A spus ''Imi pare rau, ochi albastri''.Vocea lui era atat de calda...Vocea pe care nu o auzisem pana acum...Ii auzeam doar rasul in cosmarurile mele...Ce se intampla cu el?
In timp ce coboram scarile am lesinat...Inainte de a inchide ochii am vazut doua asistente si pe El...
Eram iar captiva in mintea mea. Am lasat doua lacrimi sa mi se preliga pe obraji. El mi le-a sters. Mi-a ridicat barbia cu doua degete si m-a privit in ochi...Vedeam atata iubire si suferinta in privirea lui...Am clipit o data, iar el nu mai era la fel...Era un barbat cu parul negru si ochii albastri. Si-a apropiat buzele de ale mele si m-a sarutat.
Atunci am deschis ochii...L-am vazut pe El la fel ca in mintea mea...Acelasi baiat brunet cu privirea trista...Asistentele m-au condus in camera mea. Am inceput sa-l desenez pe El...
Psihologul a venit din nou, iar eu i-am aratat desenele.
-Cine este el? m-a intrebat Jack.
-Cine?El? 17 ani de teroare si 1 luna de vis...El este The Evil Clown.