Jungkook gerginlikten dudaklarını dişlerken ve ayaklarıyla yere vurarak gerginliğini atmaya çalışırken kapının çalmasıyla panik olmuştu.
Gerginlikten dalmıştı, birkaç kere daha çalınan zil ile kendine geldi.Kapıyı açmaya gittiğinde nefesini tutmuştu. Kapıyı araladığında karşısında gördüğü Taehyung ile nefesini verdi. Taehyung dar pantolonu, üzerindeki gri hırkası ve dağınık yeşil saçlarıyla Jeongguk'un nefesini kesiyordu.
"Beni içeri almayacak mısın?" Jeongguk, Taehyung'u izlerken, yeşil saçlının dedikleriyle kendine gelmiş ve içeri geçmesi için yol vermişti.
"Umarım ailen evde değildir Jeongguk." Taehyung adımlarını salon olduğunu düşündüğü odaya doğru yönlendiririken Jeongguk, "Değiller." diye yanıtlamıştı onu. Annesi ve babası yıldönümleri için yurtdışına çıkmıştı, abisi ise hâlâ atölyesinde, çalışıyordu.
Taehyung salona geldiğinde oturmak yerine ayakta durmayı tercih etti. Heyecanlıydı, ve en az Jeongguk kadar gergindi de. "Otursana," dedi siyah saçlı olana. Jeongguk ona uyup oturduğunda kafasını kaldırmış ve bir sağa bir sola giden Taehyung'u izlemeye koyulmuştu.
Taehyung en sonunda dolanmayı bıraktı ve Jeongguk'un önünde dizlerinin üzerine çöktü. Titreyen ellerinin arasına Jeongguk'un ellerini aldı ve gözlerini siyah saçlınınkiyle buluşturdu.
"Bunları o kadar uzun zamandan beri içimde tutuyorum ki, nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. Jeongguk, ben sana aşığım. Yanlış ya da doğru, hiçbir şey umurumda değil. Evet zamanında seninle çok uğraştım fakat onların hepsi dikkatini çekmek içindi. Benimle pek muhatap olmuyordun, konuşmuyordun. En azından seninle uğraşırsam dikkatini çekerim, biraz da olsa benimle ilgilenirsin diye ummuştum. Fakat sen bana sadece ters bakışlarını ilettin. Benden nefret ettiğini düşündüm. Sonra seninle uğraşmak yerine seninle konuşmaya karar verdim. Beni ilk zamanlar tersliyordun ama sonradan alıştın, arkadaş olduk. İnan bana, arkadaş olmamız bile benden nefret ediyor olmanın yanında katlanabileceğim bir şeydi. Bunları sana, seni lunaparka çağırdığım gün söyleyecektim fakat buluşamadık. Seni seviyorum Jeongguk."
Jeongguk lal olmuştu adeta. Taehyung'un gözlerinin içine bakarken ikisinin de eli titriyordu. Taehyung, Jeongguk'un bir şey dememesini fırsat bilerek ayağa kalkacaktı ki, Jeongguk ona engel olmuş ve kollarını ona dolamıştı. Taehyung neye uğradığını şaşırmıştı ama bu Jeongguk'a karşılık vermesine engel olmadı. Jeongguk Taehyung'un omzuna yaslandığı başını kaldırıp dudaklarını Taehyung'un kulağına yaklaştırdı ve günlerdir içinde tuttuğu cümleyi serbest bıraktı.
"Seni seviyorum."
++
umarım beğenmişsinizdir sizi seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouble maker, taekook ✔
Fanfiction- highschool au başbelasından başka bir şey değilsin