Yeni gelen

13.5K 374 13
                                    

Aslında bu aralar hayatımın en kötü zamanlarını yaşıyorum salak bir okulum değişik arkadaşlıklarım ve berbat bir aile hayatım var . Pek güzel bir kız da değilim . Popilerlik : hic yokk ve okul tatil sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırmış durumdayım evde daha fazla duramazdım ve üzerime birşeyler geçirip dışarı çıktım. Allahım neyle sınıyorsun benii !!! Abi koskocaman şehir bir taş göremezmi insan lanet pislikler hepsinin sevgilisi var ve bana bakmazz !!

Neyse artık bende sap sap gezerim . Tam okulu okuldaki iğrenç dersleri düşünüyordum daha fazla dayanamayıp eve gittimm ..

Veeee okul zamaaaanııı offf neyse artık hazırlanıp çıktım evden .Servisi beklerken arkadaşlarımla saçmada olsa muhabbet falan ettik okula geldimm !! Birinci ders geçmek bilmedi ikinci ders boş geçince hocalara yalvarıp dışarı çıktık . Dışardaki banklarda otururken okula babası veya abisiyle gelen bir meteor gözüme ilişti Allahımm o nasıl bir tatlılık Yarreebiimm müdürün odasına girdiler kızlarda okula yeni biri geleceğini söyleyip duruyordu demek gelecek olan bu meteormuş. Üçüncü derse girdik ve ders tarihdi.Bir insan bir şeyi bu kadar uyuz anlatabilirmi eğer o bizim koca kafalı tarihçiyse kesinlikle evettt bu arada 16 yaşímda olduğumu belirtmek isterim ve 10 . Sınıfa gidiyorum ve tarih dersinden kaldım.

Bölüm ilk olduğu için çok kısa oldu özür dilerim :)) iyi okumalarrr lütfen yorum yapın nasıl olduğunu merak ediyorum umarım beğenirsiniz :)

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin