Kavgacı Pislik

5.3K 307 22
                                    

Barda babamı görsem bu kadar şaşırmazdım. Tamam abartmış olabilirim. Neyse tam kızla gülüştüğünü hatta yakın temaslarını bile gördüm. Beni gördüğü an kızdan ayrılıp beni izledi benim gibi. Bu sefer ikimizde birbirimizi izliyorduk. Tuğba ve Derin dans ettikleri için tek başıma oturuyordum. Buğra nın bana doğru geldiğini gördüm. Gerçek mi lan bu!!

Ama çok sinirli gözüküyordu ben birşey yapmamıştım halbuki off çok sert yaa!!

Yanıma geldi ve "Burada ne işin var senin?" dedi. Manyak yaa burayı babasının malı sandı herhalde. Ben bende dururmuyum soruya soruya karşılık vererek "Asıl senin ne işin var?" dedim. ALLAH ım sen koru Yarebbiiim. O nasıl bir sinirlenmedir. Çocuğun gözleri karardı Bee. Tam elini kaldırıp bana vuruyordu ki sert bir darbeyle yere yapıştı. Kim olduğuna bakayım dedim ki bu bana geçen seneden beri aşık olan Hakan "Burada ne işin var?" dedim. Çocuk tam bir gerizekalı yaa bi peşimden ayrılmadı geçen seneden beri beni takip ediyordu ve sonunda işe  yaradı. Çirkin değildi ama tipimde değildi. Benim sevebileceğim ve biri değildi hep reddettim inatla tekrar teklif etti salak. Hakan soruyu cevaplamak üzereyken Buğra Hakan ın üzerine çıktı çocuğa var gücüyle vuruyor. Lan imansız biraz durda soluklan bari.Attığım çığlık ile Derin ve Tuğba koşarak yanıma geldi. Derin her ne kadar çabalasa da kavgayı ayıramadı. Derin arkadaşlarını çağırırken Buğra Hakan ın heryeri kan olan yüzüne yumruklar geçiriyordu. Bir yandanda küfür ediyordu tabii. Neyse boşverin terbiyeniz bozulmasın. Derin ve arkadaşları Buğra ve Hakan ı ayırdılar . Hakan direk hastaneye kaldırıldı durum vahim. Buğra salağı çocuğu çok kötü yapmış. Olduğum yerde donup kaldığım için Buğra beni ittirerek bana bağırıyordu. "Eserini beğendin mi ha söyle beğendin mi?" dedi. Vay salak sanki ben yaptım. "Gerizekalı hayvan" ve diyerek tüm gücümle suratına bir tokat indirdim haketmişti piç. Tuğba sankinleşmem için beni eve götürdü. Derin de Buğrayla konuşacağı için orada kaldı. Eve gelip biraz oturduktan sonra Tuğba arkadaşımız uykum geldi deyip yattı zıbardı. Ben hala bu akşam olanları düşünüyorum. Pencereye gelen "tık" sesiyle titredim . Korka korka camı açıp baktığımda küçük çaplı bir şokla mal mal Buğraya baktım neden gelmişti !?

Arkadaşlar okuma sayısı artmış gerçekten çok mutluyum sağolun yeni bölümüm umarım beğenirsiniz (^_-)

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin