Ah dersler, dersler, dersler. 40 dakika ders mi olur vicdansızlar!! Dersten sıkılmış Buğrayı izlerken göz göze geldik. Herhalde izlediğini anlamıştım . Haklıydı resmen masaya kafamı koymuş onu izliyordum. Bana kaş göz yaparak önüme döndürdü. Gerçekten benden hiç hoşlanmamıştı. Keşke bu kadar belli etmese.. Off acaba benim hakkımda ne düşünüyordur. Ders bitti ve okul çıkışı. Mutlu mesut eve gitme zamanı. En yakın arkadaşım Tuğba ile konuşa konuşa eve gittik. Tuğba nın ailesi şu anlık bir cenazede oldukları için Tuğba bizde kalacaktı. Bu işime gelirdi gerçekten çok monoton bir hayatım vardı. Tuğba benden daha güzel ve çekiciydi. Ve doğal olarak bir erkek arkadaşı vardı. Adı Derin. Ve gerçekten yakışıklı, karizmatik biriydi. Tuğba eve geldiğimizden beri Derinlemesine konuşuyordu. İğrençleerr aslında tatlılar ama neyse..
"Müsait........ Yok Azralardayım............ Tamam saat kaçta?............. Tamam hazır olunca sana mesaj atarım............ Seni seviyorummm"
Offf pislikler beni mi kıskandırıyorlar? Başardılar.
Tuğba dan aldığım habere göre bugün Tuğba, ben, Derin ve arkadaşları bir barda buluşacaktık. Ne giysem diye düşünürken Tuğba nın önüme attığı kırmızı dizimden bir karış yukarıda ve sırt dekoltesi fazlasıyla açık olan elbiseyi giydim. Tuğba da siyah ve onu çok tatlı gösteren bir elbise giydi. Saçlarımızı düzleyip makyajımızı yapıp Derin İ bekledik. Ben ve Tuğba normal bir maddi duruma sahipken Derin tam tersi çok zengindir. Kapının önünde bizi siyah bir Mercedes le karşıladı. Ve bara geldik. İçeride dans eden bir köşede sevgilisiyle öpüşme ve daha fazlası.. Derin ve Tuğba slow bir müzik eşliğinde dans ederken karşı masada bir kız ve bir erkeğin hiç uygun olmayan hallerini gördüm. Daha dikkatli bakınca aman Allahım bu Buğraydı ve bir kızı kucağına almış delice öpüşüyordu. İnanamıyorum bu nasıl bir şey böyle. Kız gerçekten güzeldi.
Siktiğimin güzelliği.
Buda yeni bölümüm umarım beğenirsiniz iyi okumalar. :)))