Aşağıdan bana bakarak eliyle aşağıya doğru gelemem için el hareketi yaptı. Bende merakıma yenilip aşağıya indim. Başta kaşları çatıktı ama benim yanına doğru gittiğimi görünce biraz da olsa yumuşamıştı. Belkide ben öyle sanıyorumdur neyse. Yüzüne dikkatli bakınca tekrar yakışıklılığını keşfettim. Konuşmaya nasıl başlanacağını bilmez bir hali vardı. En sonunda konuşmaya başladı.
"Neden burada olduğumu merak etmedin mi? "dedi. Hayır anlamında başımı iki yana salladım. Konuşmasına devam etti ve "Sana vurmuş bağırmış olabilirim ama hakettin!!" dedi. Bi dakka bi dakka o bana hakettin mi dedi. Ne haketmesi gerizekalı ya "Hakettim mi?" diye kükredim ama ne haketmesi gerizekalı ya. "Evet hakettin neden bu kadar sinir bozucusun? Neden buraya geldiğimden beri peşimdesin bi git artık ya ben seni görmek zorunda mıyım?" dedi. Ağzım açık onu dinledim. Ben onu takip falan etmiyordum. Salak paranoyak. "Seni takip falan etmiyorum sen karşıma çıkıp duruyorsun. Bence kendini fazla büyütüyorsun. Oysaki kimsenin takmadığı okula yeni gelen bir salaksın!!" dedim. Sinir olduğunu fazla belli eden bakış ve seğiren çenesiyle bunu belli ediyordu. Hiç birşey demeden yanımdan uzaklaştı. Salak hem yanına çağırıyor hemde bişey demeden yanımdan uzaklaştı.
Uzun zamandır yazamıyodum artık yazacağım^_^