2

36 3 0
                                    

16 Δεκεμβρίου 1573

Ήταν πανέμορφος. Δεν ήταν σαν τους άλλους. Δεν φορούσε φανταχτερά ακριβά ρουχα πάρα μόνο μία χάλκινη πανοπλία καθώς κοιτούσε τους ανθρώπους γύρω του.
Και τότε οι ματιές μας κλειδωθηκαν.  Ένιωσα σαν να μην υπήρχε κανένας άλλος στην αίθουσα χορού εκτός από εμάς τους δύο. 

Ήταν ψηλός με περνούσε σίγουρα ενάμιση κεφάλι. Τα καστανοξανθα μαλλιά του ήταν μακριά όποτε τα είχε πιασμένα πάνω. Τα μπλε του ματια  κοιτούσαν τα δικά μου καστανά. Δεν είχε γωνίες στο πρόσωπο του  όπως όλοι οι υπόλοιποι  ευγενείς  και το χρώμα του δέρματος του ήταν ελάχιστα πιο σκούρο από τους υπόλοιπους. 

Ένιωσα ένα σκουντηγμα στον ώμο μου και γύρισα για να δω την Marion να με κοιτάει με ένα μπερδεμένο  βλέμμα.

"Εισαι καλα;"με ρώτησε και με κοίταξε.

"Ναι. Συγγνώμη για τους τρόπους μου αφαιρεθηκα"αποκρίθηκα  στην φίλη μου.

"Ναι το είδα. Κοιτάς τον νεαρό ετσι;"
Αμέσως κοκκίνισα με τα λόγια της και κατέβασα το κεφάλι κάτω ντροπιασμένη. 

"Το ξέρω πως πρέπει να διαλέξω κάποιον από τους υπόλοιπους  όμως δεν μου αρέσει κανένας Marion. Αυτός έχει κάτι το διαφορετικό πάνω του. Δεν είναι ντυμένος  όπως όλοι οι άλλοι με ακριβά ρουχα. Δεν έχει γωνίες και αυτό το βλέμμα του.. Θεε μου μπορεί να σε στοιχειώσει.."

"Μα τι λες;ακούς τι λες; αυτός είναι απλά ο νέος μας στρατιώτης και ακόλουθος σου.. Δεν σου επιτρέπεται  να τον ερωτευτείς και το ξέρεις πολύ καλά αυτό Armenia." Μου απάντησε σιγά αλλά με νεύρα.

"Το ξέρω. Λυπάμαι. Μα θα ήθελα να τον γνωρίσω. Ποιός ειναι;"ρώτησα παραξενεμενη.

"Είναι ο Christian  Juliano Franc. Κανείς όμως δεν τον φωνάζει με το πρώτο του όνομα. Όλοι τον ξέρουν με το δεύτερο.  Juliano."Μου απάντησε μυστήρια.

"Μάλιστα..  για ποιο λόγο μου φέρατε  ακολουθο; Δεν νομίζω πως θα τον χρειαστώ μέσα στο παλάτι. "Απάντησα με νευρο.

"Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει Armenia, δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε κανέναν πλέων και το ξέρεις καλά..  Ο οποιοσδήποτε  μπορεί να είναι προδότης εδώ μέσα και να ανοίξει και πάλι τις πύλες  του κάστρου.  Ήμαστε αναγκασμένοι να περιορίσουμε τις εξόδους σας στον κήπο τωρα πλέων και να μεγαλώσουμε την ασφάλεια  σας." Μου αποκρίθηκε κοιτάζοντας με με αγάπη.

"Κατάλαβα. Από πότε  αρχίζει η παρακολούθηση  του;"

"Σου εξήγησα είναι ακολουθία όχι παρακολούθηση.. Από σήμερα κιόλας. Θα σε πάει στο δωμάτιο σου και επίσης θα μείνει έξω από την πορτα σε περίπτωση κινδύνου και μήπως χρειαστείς κάτι."

Armenia (Book 1)Where stories live. Discover now