19 Δεκεμβρίου 1573
Ξύπνησα από τις ακτίνες του ήλιου που έπεφταν στο πρόσωπο μου. Φαίνεται η καμαριερα μου ήρθε από νωρίς μέσα και άνοιξε τις κουρτίνες.
Σηκώθηκα και πήγα προς την μεγάλη μπαλκονόπορτα κοιτάζοντας έξω. Τι όμορφη μέρα. Άνοιξα την πόρτα κι βγήκα στο μπαλκόνι εισπνευοντας μια βαθιά ανάσα καθαρό αέρα. Με την άκρη του ματιού μου είδα μια φιγούρα έξω από τα τείχη να κοιτάει προς το μέρος μου. Γύρισα το κεφάλι μου και κοίταξα πιο προσεκτικά. Ήταν ένα από τα τέρατα.
Ήταν ψηλό και είχε καμπούρα. Το δέρμα του ήταν χλωμό και μαζεμένο ενώ είχε πολύ μικρά κατάμαυρα μάτια. Τα δόντια του ήταν τεράστια και μυτερά και μια περίεργη καφέ γλίτσα έβγαινε από το στόμα του. Με κοιτούσε προσεκτικά και το κοιτούσα μέσα στα μάτια.
Σήκωσε το χέρι του προς το μέρος μου και κουνήθηκα άβολα στην θέση μου. Ξαφνικά άρχισε να ουρλιάζει και να χτυπιέται ώσπου σηκώθηκε και έσκαβε στο τοίχος του παλατιού χωρίς όμως καμία επιτυχία.
Τρομοκρατημένη μπήκα μέσα στο δωμάτιο κλείνοντας απότομα τις πόρτες και τις κουρτίνες μαζί. Έκατσα λίγο κάτω προσπαθώντας να βρω την ανάσα μου.
Μετά από περίπου πέντε λεπτά σηκώθηκα και πήγα στην μεγάλη ντουλάπα του δωματίου μου. Έβγαλα μια μεγάλη πετσέτα και μια μικρότερη για το κεφάλι.
Βγήκα από το δωμάτιο μου κατευθυνόμενη προς το μπάνιο όμως ο Christian δεν ήταν εκει. Έκλεισα πίσω μου την πόρτα και περπάτησα κατά μήκος του μεγάλου διαδρόμου ώσπου εστριψα αριστερά και μπήκα στην δεύτερη πόρτα δεξιά.
Άφησα τις πετσέτες δίπλα από την μπανιέρα και την γέμισα με νερό ενώ έριξα μέσα λίγο χαμομήλι. Έβγαλα το φόρεμα και βύθισα το κορμί μου μέσα στο ζεστό νερό καθώς ένιωθα σιγά σιγά τους μυεις μου να χαλαρώνουν.
Έκλεισα τα μάτια και σκεφτόμουν που να είναι ο Christian αυτή την στιγμή. Το νερό είχε κρυώσει μια ώρα αργότερα και αποφάσισα να βγω ενώ έκανα πρώτα τα μαλλιά μου και πρόσθεσα άρωμα λεβάντας.
Βγήκα από την μπανιέρα και τυλιξα το σώμα μου στην μεγάλη πετσέτα. Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω για να πάω στο δωμάτιο μου.
Πήγα να στρίψω δεξια στην γωνία όμως συγκρούστηκα με ένα δυνατό σώμα και αποτέλεσμα να μου πέσει η πετσέτα. Σήκωσα τα μάτια μου και είδα το Christian να προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κοιτάξει μόνο το πρόσωπο μου.
YOU ARE READING
Armenia (Book 1)
FantasyΤελη του 15ου αιωνα. Η Αρμενία γινεται επιτέλους ενηλικη και πρέπει να αναλαβει τις ευθύνες της ως μελλοντική βασίλισσα με τον φόβο των τεράτων γύρω από το κάστρο. Ένας ξιφομάχος διαφορετικός από τους άλλους έρχεται για να δώσει τέλος σε αυτόν τον ε...