Capitolul 1

18 0 0
                                    

Nu l-am observat pe Lucas inainte de noaptea aceea. De parca nu existase si apoi ,deodata, era pretutindeni. 

Tocmai evadasem de la petrecerea de Halloween, inca in toi, in urma mea. Strecurandu-ma printre masinile inghesuite in parcarea din spatele casei fratiei fostului meu iubit, i-am trimis un mesaj pe mobil colegei mele de camera. Noaptea era senina si calda - o vara indiana in stil tipic sudist. Pe ferestrele larg deschise ale casei, muzica tuna peste strada, punctata cu ocazionale explozii de ras, provocari de betie si cereri de inca un rand. 

In calitate de sofer de serviciu pentru seara asta, era responsabilitatea mea s-o aduc pe Erin inapoi la camin, in capatul celalalt al campusului, intraga, indiferent daca eu mai suportam sau nu sa mai raman la petrecere. Mesajul meu ii spunea sa ma sune sau sa-mi trimita un SMS când avea sa fie gata de plecare.

Dupa modul in care ea si iubitul ei, Chaz, facusera un numar de dirty dancing alimentat din plin de tequilla, inainte sa se ia de mana si sa urce impleticit scarile pana in camera lui, probabil ca n-avea sa ma sune pana maine. Am chicotit la gândul defilarii pe Aleea Rusinii pe care aveau s-o indure de la porticul intrarii pana la camioneta mea, in acest caz.

Am apasat butonul send si m-am apucat sa scormonesc prin geanta dupa chei. Luna era prea acoperita de nori si ferestrele bine luminate ale casei erau prea departe ca sa se vada ceva in capatul indepartat al parcarii. Trebuia sa ma descurc pe pipaite. Injurand când un creion mecanic m-a intepat in farful degetului, am batut dintr-un picior incaltat intr-un stiletto, aproape sigura ca-mi daduse sangele. Odata ce-am avut cheile in mana, mi-am supt degetul; gustul usor metalic mi-a confirmat ca-mi strapunsese pielea. 

- Bineinteles, am bombanit, descuind usa camionetei.

In primele secundede dupa aceea, am fost prea dezorientata ca sa pricep ce se întâmplase. Intr-o clipa deschideam portiera camionetei, iar in urmatoarea eram trantita cu fata in jos peste bancheta, fara rasuflare si imobilizata. M-am zbatut sa ma riduc, dar n-am putut, fiinca eram apasata de o greutate prea mare. 

- Costumul de diavolita ti se potriveste, Jackie.

Vocea era nedeslusita, dar cunoscuta.

Prima mea reactie a fost ,,Nu-mi spune asa", dar obiectia a fost rapid inlocuita de groaza, camd am simtit o mana ridicandu-mi rochia deja scurta. Bratul meu drept era inutilizabil, captiv intre corpul meu si bancheta. Mi-am infipt mana stanga in scaunul din fata mea, încercând din nou sa ma ridic, iar mana strains de pe coapsa mea dezgolita a tasnit imediat si m-a apucat de incheietura. Am strigat când mi-a sucit bratul la spate, tinandu-l ferm in loc cu mana cealalta. Antebratul lui ma apasa in omoplati. Nu ma puteam misca.

- Buck, da-te jos. Da-mi drumul.

E usor sa te iubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum