"Rahat uyudun mu bari?" Dedi pis pis sırıtarak.
Hiç bir şey söylemedim, daha doğrusu söylenecek bir şey bulamadım. Tam eşyalarımı alıp arabadan inecektim ki.
"Senin bana para ödemen lazım, yaklaşık altı saattir omzumda uyuyorsun."
"Çok meraklıydım ya senin omzuna!" Dedim kızgın bir sesle.
"Omzumda uyumak için sıraya giren kızlar var!"
"Beni onlarla sakın karıştırma!" Gözlerine daha sert baktıktan sonra yüzünü inceledim, yakışıklıydı velet.
"Şifreni parmak izin yapman, saçma değil mi sence de, sonuç olarak sen uyurken telefonunu açabilirler." dedi keyifli bir ses tonuyla.
"Ne dedin sen, sen sen benim telefonumu mu kurcaladın?"
"İsmini söylemezsen ben de kendim öğrenirim."
"Sen kaçıncı seviye aptalsın ya! Mal herif! Ökü-" tam ona bildiğim tüm saçma kelimeleri sıralayacakken sözümü kesti.
"Tamam sus kızma, özür dilerim!" dedi ve ekledi. "Parfümün güzelmiş!"
"Bir dakka bir dakka, sen osun." Dedim şaşkın bir tavırla.
"Kim, o ya?"
"Pis sapık!" Dedim ve çocuğun ayaklarını ezerek otobüsten indim.
"Yüzsüz ya bir de o kim diyor, sapık, sosyal medya sapığı!" Diye söylendim kendi kendime.
"Bir dakika bakar mısın?" Dedi arkamdan gelerek. Bakmadım tabiki, yoluma devam ettim.
"Hey sana diyorum!" Dedi kolumu tutarak.
"O elini çek, yoksa ağzına sokarım!" Dedim sert bir tavırla. Kimse bana dokunmazdı, o kendini ne sanıyor ya!
"Tamam sakin!" Dedi ve elini yavaşça çekti kolumdan.
"Ne var?" Dedim gözlerine bakarak.
"Onu sana sormalı, sapık dedin yürüdün gittin. Noldu?"
"Cidden beni salak mı sandın sen!"
"Bak, ne dediğini gerçekten anlamıyorum, gerçekten!"*****
Barış'tan...
O kız... Güneş ya da Su hangi ismini kullanıyor ise telefonunu karıştırmam terbiyesizceydi ama öyle ortada durunca ve şifresi parmak izi olunca dürtmeden edemedim.
WhatsApp'ına girdim kendi konuşma paneli yok denecek kadar az, olanlarda en az 5-6 ay önceki mesajlar, gelen mesajlardan bazıları kıza Güneş bazıları ise Su diye hitap etmiş şaşırdığım nokta bu değildi kızın iki ismi olabilirdi ama bu denli dikkat çekici güzel bir kızın nasıl olur da hiç arkadaşı olmazdı. Bir tane bile WhatsApp grubuna dahil değildi, ayrıyetten instagramına bir sürü erkekten dm gelmişti, hatta bazıları gerçekten yakışıklıydı. (benim kadar olmasalarda)Ama Güneş hepsini geri çevirmişti, hepsini! Ha bir de bana sapık demesi, beni başka biri sanması, benzetmesi, ya da gerçekten tipine bakıp da yazdığım kızlardan biri olması, ya da, ah Onur ahh, yaktım çocuk bu sefer seni!*****
Güneş'ten...
Yolda sinirle yürürken birden telefonuma mesaj geldi. Mesajı görünce hemen yanımdaki banka oturdum ve okumaya başladım."Otobüsteki Yakışıklı" kişiden 1 mesaj.
Barış: Naber asi kız?
Barış: İzin almadan numaramı kaydetmiş olabilirim, senin için sorun olmaz diye düşündüm 😉Aahh salak bir de göz kırpan emoji koymuş, Allah'ım dönemin erkekleri ne kadar mal! Gerçi 3 sene öncekiler de maldı, annemi bırakacak kadar!
Gönderilen "Otobüsteki Yakışıklı" kişisi.
Güneş: Telefonumu almış olabilirsin ama ismini yanlış kaydetmişsin "sapık" olacaktı o!
Barış: Yapma be güzelim, yakışıklıyım kabul et, ayrıca neden sapık dediğini hâlâ anlamış değilim.
Güneş: Bir; yakışıklı değilsin tipsizsin, iki; safa yatma sapıksın, üç; şu an seni öldürmediğime dua et!
Barış: Bana tipsiz dediğin için cehennemde yanacaksın😒
Güneş: Senin yüzünden cehennemde yanarsam var ya, bitersin!😡☠️
Barış: Aman Allah korusun, dünyada güzel kız kalmaz sonra!
Güneş: Asılma! Kırarım çocuk elini, yazamazsın bir daha!
Barış: En çok bu halini sevdim şuan, asi kız. Biliyorum benimle yazışmak istiyorsun, ama maalesef kapatmalıyım tatlım 😉
Güneş: Öperim seni, kapa çeneni be!
Barış: Ben de seni öpüyorum 😘
Güneş: Öldürürüm olacaktı bir kere o, yanlış oldu!😒
Barış: Hıhı tabi, bir daha karşılaşırsak öpmene izin vereceğim, bahane üretmene gerek yok😉
Güneş: Arsız!😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIŞLANMIŞ GEZEGEN
ChickLitBizim gezegenimize alacağımız kimsemiz yok! Sen benim gezegenime gelsen, seninki yok olacak, ben gelsem benimki. Biz gezegenimizi yıkıp dışlanalım, gel...seninle Plüton'da buluşalım. O da dışlandı, o da kimsesiz, bizi kabul eder gibi... Benim için...