Ir taip prasideda sekanti diena čia. Neris taip ir neatėjo į mano kambarį, bet man nelabai tai ir rūpi. Dabar sėdžiu savo kabinete ir laukiu pamokos pradžios. Šią dieną mes dirbsim jau normaliai ir mėginsiu juos išmokinti naujų dalykų. Nors esu ir vėjavaikiška, žiūriu į savo darbą rimtai. Suskambėjus garsiam skambučiui prasidėjo pamoka ir mokiniai pradėjo eidinėti į pamoką...
Jau bus šešta pamoka ir spėkit su kuo? Vos baigėsis penkta pamoka į klasę įėjo tas homoseksualas, nežinojau, kad jis šitoj klasėj.
"Laba diena, mokytoja Lijana" Pasisveikino ir aš stengiausi prisiminti jo vardą.
"Laba, gali priminti man savo vardą?" Maloniai paklausiau ir jis šypsodamasis atsistojo priešais mano stalą.
"Aš Aretas" Kodėl jis toks laimingas? Kad aš galėčiau tokia būti...
"Nežinojau, kad tu šitoj klasėj" Užsigalvojau ir dar vis stengiuosi prisiminti ar jis buvo vakar.
"Aš vakar buvau, bet nėjau prie lentos" Ir kaip aš to nepastebėjau? Man reik akis prasiplauti. Nežinodama ką daugiau pasakyt tiesiog linktelėjau ir jis nuėjo pasidėti kuprinės. Po minutės suskambėjo skambutis ir visi berniukai vienas po kito įėjo į klasę.Liko 10minučių iki pamokos pabaigos ir leidau jiems susidėti ir išsitraukti telefonus.
"Neri, ateik čia" Pakviečiau ir klasėje pasidarė labai tylu. Visi sužiūro į jį ir jis nejaukiai priėjo.
"Ar jau skaitei knygas kurias daviau?" Paklausiau.
"Taip... Vieną pradėjau nagrinėti..." Kalbėjo žiūrėdamas į grindis.
"Galėsiu paieškoti knygų ir apie psichologiją jeigu nori" Pasiūliau ir jis šį kartą pakėlė akis.
"Jeigu jums nesunku..." Aš nusišypsojau ir daviau leidimą sėstis atgal. Vos jam atsisėdus klasėje ir vėl prasidėjo triukšmas. Suskambėjus skambučiui visi išbėgo iš klasės, bet nepraėjus nei 20 sekundžių durys ir vėl atsidarė ir įėjęs Satvijus užrakino duris.
"Kažko reikia?" Paklausiau ir atsistojau. Jis priėjo prie manęs ir suėmes už liemenio prisitraukė arčiau.
"Taip, tavęs" Nusišypsojo ir rankas nuleido man ant užpakaliuko. Kadangi buvau su suknele, jis pakišo rankas ir uždėjo jas man ant kelnaičiu. Gerai pažaisim šiek tiek.
"Satvijau, ką tu darai? Taigi aš mokytoja" Tai pasakius šiek tiek atstūmiau jį.
"Taip. Ir labai seksuali mokytoja, kurią aš mielai iškruščiau." Aš sukikenau ir jis pasilenkė man prie kaklo. Pradėjo bučiuoti ir aš atsidusau. Taip tai buvo malonu, bet aš jau uriu žaisliuką. Neri. Be to, jis yra patyręs, bet ne ant tiek, kad jo labai geisčiau.
"Žinai, jeigu sutikčiau tave kokiam klube, tuomet mielai. Bet dabar eik iš čia" Pasakiau ir atstūmiau jį. Jis susiraukė, bet po to vėl mane prisitraukė.
"Gerai, tuomet šiandien, pagrindiniam miesto klube devintą valandą lauksiu tavęs" Pasakė ir aš nusišypsojau atgal.
"Jeigu mane rasi, galėsim daryti viską ko tik nori" Pasakiau ir pakišau rankas po jo maikute ir pradėjau glostyti pilvą. Jis patenkintas išėjo iš kabineto, o aš pradėjau vartyt akis. Jis net nemoka viliot, tai ko man čia stengtis. Staiga atsidarė durys ir aš jau ketinau klausti ko reikia Satvijui.*Satvijaus poz*
Patenkintas išėjau iš kabineto. Jau įsivaizduoju kaip ji dejuos po manimi. Visam koridoriui buvo tuščia. Na, beveik. Prie lango stovėjo Neris ir dabar į mane skersai žiūrėjo.
"Ką jūs ten taip ilgai veikėt?"paklausė manęs. Aš tyčia nustačiau tą 'pedo smile' ir truktelėjau pečiais.
"Nieko"truktelėjau pečiais ir prikandau lūpą. Jo veido mimika iškart pasikeitė ir suspaudęs dantis įėjo į kabineta greit uždarydamas duris. Pavydi berniokas. Nusišypsojau pats sau. Man žiauriai sekasi erzinti žmones.*Lijanos poz*
" Satvijau, mes jau... O, Neri, čia tu"atsisukus pasimečiau. Jis buvo visas piktas ir tai mane privertė susiraukti.
"Ką jūs čia veikėt?" Sukandęs žandikaulį paklausė. Aš truktelėjau pečiais ir toliau tvarkiausi.
"Nieko, tu vakar neatėjai pas mane" Bandžiau nukreipti temą, bet jis mane greit atsuko į save. Jis buvo piktas, net labai.
"Ir kaip jis tave darė? Iš priekio ar galo, huh?" Paklausė ir tik dabar supratau, kad jis pavydi. Nusišypsojau klastinga šypsena.
"Ateisi šiandien pas mane ir pasakysiu" Pasakiau ir jis dar labiau supyko.
"Nu ir ateisiu! Ir nuprausiu tave kad nieko neliktu ant tavęs nuo jo" Suurzgė ir nusisuko išeit, bet aš jį sulaikiau pagavus už džinsų užpakalinės kišenės. Norėjau kai ką pasakyti, bet ir vėl užsičiaupiau ir pasiėmus daiktus išėjau iš kabineto.
"Būk pas mane ne vėliau kaip 18h., nes kitaip nueisiu pas Satviju" Mirktelėjau ir nukeliavau į savo kambarį.
Jau buvo 17h. ir aš tik dabar baigiau ruoštis ryt dienos pamokoms. Atsiguliau ant sofos ir užmerkiau akis. Visgi, mokytoja būt nėra ant tiek lengva, reikia ruošti kontrolinius, taisyti darbus, surašyti pažimius ir taip toliau.
"Uhh greičiau savaitgalis" Sumurmėjau ir užsidengiau akis. Taip pragulėjau kelias minutes kol manęs neprivertė atsikelti baladojimas į duris. Atsidusus nuėjau prie durų ir jas atidariau.
"Visgi atėjai" Įleidau Nerį vidun ir jis nusiėmęs batus apsidairė.
"Tu čia gyveni vien?" Paklausė. Aš linktelėjau ir nuėjom į miegamajį. Jis atsisėdo ant lovos, o aš atsistojau priešais jį.
"Prisimeni ko čia atėjai?" Paklausiau ir jis regis ir vėl supyko. Pirmai matėsi, kad nervavosi, o dabar jau piktas kaip širšė. Jis pagriebė mane už riešo ir greit nuvedė į dušą. Pakišo mane po dušo srove ir jam nespėjus išeiti griebiau jį ir prisitraukiau arčiau, kad palįstu po vendeniu.
"Ką tu darai!?" Paklausė piktas. Aš nusišypsojau ir pajungiau vandenį į šiek tiek šiltesni.
"Taigi tu mane prausi, aš irgi noriu tave paprausti." Pasakiau ir nuėmiau jo megstinį. Jis sustingęs žiūrėjo ką darau, bet neprieštaravo. Nuėmiau jo maikę ir kelnes.
"Nurenk mane" Paliepiau ir jis regis atsigavo iš komos.
"Ką?" Sutrikęs paklausė ir aš pavarčiau akis.
"Aš sakiau" Paėjau į priekį ir jis atsitraukęs atsirėmė į sieną "nurenk mane" Jis abejodamas, braukdamas per mano kūno konturus nuėmė šlapią suknelę ir numetė šalia savo rubų. Jis godžiai nužiūrinėjo mane, bet mes dar nebaigėm.
"Tu dar manęs nenurengei" Pasakiau ir jis dabar jau pakėlė savas akis iki manųjų.
"Ne" Pasakė ir net neketino kelti rankų.
"Nagi, kitaip mane galės nurengti Satvijus" Daugiau jam paskatinimų nereikėjo ir jis atsegė mano liepenuką. Pasijutau daug patogiau ir prisiglaudžiau prie jo.
"Tau jos patinka?" Paklausiau ir jis linktelėjo nurydamas seiles. Suėmiau jo rankas ir uždėjau jas sau ant krutų. Jis pradėjo judinti delnus ir sukandau lūpą. Nusiėmiau kelnaites ir jis atsitraukė susigėdęs, kad taip mane graibė. Sukikenau ir suėmiau vėl jo delną.
"Nori parodysiu kaip tenkinti merginą?" Paklausiau ir jis pažvelgęs tiesiai į mane linktelėjo.Žinauuu man ir pačiai ši dalis kažkokia nesąmoninga. No hate.