Noc była krótka. Wiec dzisiaj odespałaś i obudziłaś się po 10 rano.
Pierwsze co, po otworzeniu oczu, przeciągnęłaś się. Jednak przez przypadek walnęłaś ręką o twarz Jungkooka który od razu otworzył oczyJk-cło sje dzieje..?- powiedział to bardzo zaspanym głosem , przecierając dłonią swoje oczy.
Ty-wstawaj gnojku- uderzyłaś "lekko" łokciem o jego przedramie.
Jk- a to za co 😑?- powiedział i zaraz schował twarz w poduszkę.Ty przewróciłaś oczami , wstając z łóżka.
Kiedy miałaś już wychodzić z pokoju spojrzałaś na Jungkooka, który ręką szukał cię po drugiej połowie łóżka. Jednak kiedy zrozumiał że ciebie nie ma podniósł głowę i szukał ciebie wzrokiem po łóżku. Ty zarzenowana wyszłaś, kierując się do kuchni .Po jakiś 15 minutach zrobiłaś sobie ,
Śniadanie. Tylko jak to masz w zwyczaju twoje śniadanie nie składa się tylko z połówki jabłka i wody, tylko jak zjeść to porządnie.
Ostatnie co trzeba zrobić to oczywiście zdjęcie twojego dzieła i można jeść(Żeby sobie wyobrazić co jadłaś 😅: )
(W tym momencie muszę przestać pisać i zrobić sobie śniadanie bo mam ochotę na naleśniki 😂 pisze to o 13 ale ciul)
Gdy jadłaś, do kuchni wszedł Jungkook który w połowie jeszcze spał.
Jk-daj trochę - podszedł i ugryzł twojego naleśnika.
Ty-ty się mnie pytasz czy co? Żryj swoje- wskazałaś palcem jego talerz
Jk-a co się stało że jesteś taka "miła" dla mnie, hm?- uśmiechnął się po czym usiadł i od razu wziął się za swoje jedzenie
Ty- to tylko chwilowo 😊-kiedy zjadałaś, odeszłaś od stołu kierując się do swojego pokoju.
Wzięłaś ubrania i weszłaś do łazienki gdzie odbyłaś swoją poranną rutynę
Twój outfit:
CZYTASZ
Bad Girl Have More Fun [Zawieszone]
AçãoOpowieść zawieszona i juz do niej nie wrócę ale nie będę jej usuwać