rozdział 7

53 1 5
                                    

Po zakończeniu wizyty lekarz wypisał ci jakąś maść i to wszytko. Nie wiem czy na szczęście czy nie ale już mogłaś chodzić do szkoły. Reszte dnia spędziłaś z Matem. Pokazał ci gdzie może stać policja, jakieś skróty itp.

Chłopak popracował jeszcze przy twoim aucie żeby wszystko było cacy.
Po skończonej robocie, Mat poszedł do domu albo na dziwki, dokładnie nie wiadomo. Dzisiaj też kupił ci nowy telefon żeby mógł się z tobą skontaktować.(tu chyba nie trzeba tłumaczyć że masz nowy numer cn?)
Ty poszłaś do łazienki, przebrałaś się, umyłas i z niej wyszłaś od razu kierując się do łóżka.

*Rano*

Godzina 5:03

Obudził cię dźwięk telefonu, zaspana sięgnęłaś po niego odrazu odbierając.

Ty-halo?

M-dzisiaj jest wyścig !!

Ty-O, - ziewnełaś- a wiesz która jest godzina?

M-no wiem ,wiem.. ale od wczoraj jak się dowiedziałem że dzisiaj będziesz sie ścigać, to nie mogłem zasnąć

Ty- to chociaż mógłbyś dać innym pospać. Pa pa Mat

M-nie chcesz wiedzieć z kim się ścigasz?

Ty-No z jakimś typkiem od pioruna jak wiem

M-No ale to jest ich nowy w gangu, i podobno jest świetny

Ty-ciekawe. Jak się wabi?

M-hah, widzę że już humorek dopisuje

Ty-nie ,bo jestem niewyspana.

M- ah.. ok a i mówią na niego poprostu nowy. Podobno jak się spisze to zmienią mu to przezwisko bo nie brzmi jakoś groźnie (no co ty nie powiesz xD)

Ty-yhm, dobra to wszystko ?

M-chyba tak, A i czekaj! Dzisiaj o 22 masz być gotowa

Ty-gotowa czyli wziąsc potrzebne rzeczy i się potem przebrać? Zeby mnie nikt nie poznał? Bo jak ty to mówisz? A no tak ,,żeby cię te jebaniutkie skurwysyny nie rozpoznały " o to ci chodzi? (XD)

M- dokładnie. Zapamiętałaś to wow

Ty- przecież nie jestem ułomem.
Mowiles już reszcie?

M-zaraz będę do nich dzwonić

Ty-okej to pa

M- papatki

Rozłączył się a ty poszłaś dalej spać.

...

Wyspana wstałaś o 13 . Dzisiaj nie idzesz do szkoły bo jest piątek i ci się nie opłaca. Ale nie powiem, dzisiaj bym nauczycielom podniosla ciśnienie.

Poszłaś odrazu do kuchni zrobić sobie śniadanie. Potem będziesz się szykować bo teraz ci się niee chce.
Zrobiłaś sobie śniadanie, i poszłaś do salonu je zjeść. Włączyłaś telewizje

Bad Girl Have More Fun  [Zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz