[Part-1]

1.6K 70 29
                                    

"ငါမလိုက္‌ဘူး‌ေနာ္‌Chae!မင္‌းတို႔ဘာသာသြားၾက..!"

‌ေအး‌ေဆးတည္‌ၿငိမ္‌‌ေသာစကားသံတစ္‌သံက Coffeeဆိုင္‌‌ေလးရဲ႕‌ေလထုကိုလႊမ္‌းျခံဳလ်က္‌ ထြက္‌‌ေပၚလာသည္‌....

‌ေျပာလိုက္‌သူက ျပတင္‌း‌ေပါက္‌‌ေဘးတြင္‌ ထိုင္‌‌ေနသည္‌့
စတစ္‌‌ေကာ္‌လာအျဖဴလည္‌ကတံုးႏွင္‌့ ‌ေယာပုဆိုးအနက္‌‌ေလးကို သပ္‌သပ္‌ရပ္‌ရပ္‌၀တ္‌ဆင္‌ထား‌ေသာ ‌ေကာင္‌‌ေလးတစ္‌‌ေယာက္‌.....

အရပ္‌က တစ္‌၀ိုင္‌းလံုးတြင္‌ အျမင္‌့ဆံုးျဖစ္‌သလို တစ္‌ဖြဲ႔လံုးတြင္‌ အ‌ေခ်ာဆံုး ‌ေကာင္‌‌ေလးတစ္‌‌ေယာက္‌ပင္‌...

"Tzuyuကလဲကြာ!မင္‌းကလဲ တစ္‌ႏွစ္‌ထဲပါ...!တခါတ‌ေလလိုက္‌ခဲ့စမ္‌းပါ..."

ထို‌ေကာင္‌‌ေလးရဲ႕‌ေဘးတြင္‌ထိုင္‌‌ေန‌ေသာ ‌ေကာင္‌‌ေလးတစ္‌‌ေယာက္‌ထံမွ စကားသံထြက္‌လာသည္‌..

ထို‌ေကာင္‌‌ေလးက‌ေတာ့ပထမ‌ေကာင္‌‌ေလးႏွင္‌့
ဆန္‌႔က်င္‌ဘက္‌...
အ႐ိုး‌ေခါင္‌းပံုပါ‌ေသာအနက္‌‌ေရာင္‌Hoodieတစ္‌ထည္‌
ႏွင္‌့ အ‌ေပါက္‌အျပဲမ်ားစြာပါ‌ေသာ ဂ်င္‌း‌ေဘာင္‌းဘီကို ၀တ္‌ဆင္‌ထားသည္‌...အရပ္‌က‌ေတာ့ တစ္‌ဖြဲ႔လံုးတြင္‌ အပုဆံုးပင္‌....

"ဟုတ္‌တယ္‌...!Tzuyu!မင္‌းလိုက္‌ခဲ့ပါကြာ...!''

ထို‌ေကာင္‌‌ေလးႏွင္‌့မ်က္‌ႏွာခ်င္‌းဆိုင္‌မွ ‌ေကာင္‌‌ေလးတစ္‌‌ေယာက္‌က ‌ေျပာလာသည္‌...၀တ္‌စားဆင္‌ယင္‌ပံုက ဒုတိယ‌ေကာင္‌‌ေလးနဲ႔တစ္‌ပံုစံတည္‌းသာ...
မတူတာဆိုလို႔ အရပ္‌က ‌ေတာ္‌‌ေတာ္‌ျမင္‌့ၿပီး မ်က္‌ႏွာထားက အနည္‌းငယ္‌ တည္‌သည္‌....

"မလိုက္‌ခ်င္‌ဘူးကြာ..!ဒီလိုမ်ိဳး‌ေတြငါစိတ္‌မ၀င္‌စားတာ မင္‌းတို႔သိရဲ႕သားနဲ႔...Jeongကလဲ!"

Tzuyuကျပန္‌‌ေျပာလိုက္‌ရင္‌း Coffeeတစ္‌ငံု‌ေမာ့‌ေသာက္‌လိုက္‌သည္‌....

"မင္‌းကလဲကြာ!သၾကၤန္‌ဆိုတာ တစ္‌ႏွစ္‌မွတစ္‌‌ေခါက္‌တည္‌းရယ္‌ကို..ၿပီး‌ေတာ့‌ေက်ာင္‌းျပန္‌ဖြင္‌့ရင္‌ ‌ေနာက္‌ဆံုးႏွစ္‌ျဖစ္‌‌ေတာ့မွာကို..!စာ‌ေတြနဲ႔ပိ‌ေန‌ေတာ့မွာ...!လိုက္‌ခဲ့စမ္‌းပါ...!"

အသံပိုင္‌႐ွင္‌က စားပြဲ‌ေထာင္‌့စြန္‌းတြင္‌ ထိုင္‌‌ေန‌ေသာ‌ေကာင္‌‌ေလး....၀တ္‌စားဆင္‌ယင္‌ပံုက ‌ေခတ္‌ဆန္‌ၿပီး Fashionက်သည္‌...ၿပီး‌ေတာ့ သူ႔‌ေ႐ွ႕တြင္‌ ႐ွိသည္‌့ စားစရာပန္‌းကန္‌မ်ားမွာ က်န္‌သံုး‌ေယာက္‌၏ ပန္‌းကန္‌ထက္‌မ်ားသည္‌....

True Love In Thingyan[Satzu Completed]Where stories live. Discover now