[BONUS]

762 72 13
                                    

ႏွစ္‌ဆန္‌းတစ္‌ရက္‌‌ေန႔....

"Chae-ah!ခဏ‌ေနၾကရင္‌ သံဃာ‌ေတာ္‌‌ေတြ ဆြမ္‌းကပ္‌မွာ‌ေနာ္‌..!ဘာ‌ေတြလို‌ေသးလဲ စစ္‌ပါအံုး..!"

အလုပ္‌လုပ္‌ရတာ ‌ေပါ့‌ေပါ့ပါးပါး ျဖစ္‌‌ေစရန္‌ ၀တ္‌ထား‌ေသာ စတစ္‌‌ေကာ္‌လာအျဖဴ‌ေလးရဲ႕ လက္‌ကို တံ‌ေတာင္‌ဆစ္‌နား‌ေလာက္‌ထိ ‌ေသ‌ေသသပ္‌သပ္‌ ‌ေခါက္‌တင္‌လိုက္‌ရင္‌း Tzuyu‌ေျပာလိုက္‌သည္‌...

"ဘာမွမလို‌ေတာ့ဘူးကြ..!အကုန္‌အဆင္‌သင္‌့ျဖစ္‌‌ေနၿပီ..!
စားဖိုက ဟင္‌း‌ေတြသြားယူၿပီး ျပင္‌ၿပီးသြားၿပီ..!"

ဗီဒိုထဲကပန္‌းကန္‌‌ေတြကို ထုတ္‌ၿပီး အ၀တ္‌စတစ္‌ခုနဲ႔ ပြတ္‌တိုက္‌‌ေနသည္‌့ Chaeရဲ႕အ‌ေျဖစကား‌ေၾကာင္‌့ Tzuyu‌ေခါင္‌းညိတ္‌လိုက္‌သည္‌...

အခု သူတို႔ ႏွစ္‌ဆန္‌းတစ္‌ရက္‌‌ေန႔ အလႉအျဖစ္‌ ဘုန္‌းႀကီး‌ေက်ာင္‌းတြင္‌ သံဃာ‌ေတာ္‌‌ေတြကို ဆြမ္‌းကပ္‌ရန္‌ ျပင္‌ဆင္‌‌ေနၾကျခင္‌းပင္‌....

"မင္‌းက‌ေတာ့ ဘယ္‌အခ်ိန္‌ၾကည္‌့ၾကည္‌့ ၾကည္‌့‌ေကာင္‌း‌ေနတာပဲ‌ေနာ္‌...အရပ္‌႐ွည္‌‌ေတာ့ ဘာ၀တ္‌၀တ္‌လိုက္‌‌ေနတာ...ငါ့မွာ‌ေတာ့ကြာ..!"

Tzuyuကိုအားက်‌ေနသည္‌့မ်က္‌၀န္‌း‌ေတြျဖင္‌့ ၾကည္‌့ရင္‌းChaeက ‌ေျပာလာသည္‌...

စတစ္‌‌ေကာ္‌လာအျဖဴ‌ေလးနဲ႔ ကခ်င္‌လံုခ်ည္‌ အနီ‌ေရာင္‌ အကြက္‌စိတ္‌စိတ္‌‌ေလးကို ႐ိုး႐ိုး‌ေလး ၀တ္‌ထားတာ‌ေတာင္‌Tzuyuရဲ႕
မ်က္‌ႏွာဟာ တည္‌ၾကည္‌ခန္‌႔ညား‌ေခ်ာ‌ေမာ‌ေနဆဲ...

က်က္‌သ‌ေရ႐ွိလွ‌ေသာ ျမန္‌မာလူမ်ိဳးတို႔ရဲ႕ ႐ိုးရာ အ၀တ္‌အစားဟာလဲ သူ႔ခႏၶာကိုယ္‌‌ေပၚတြင္‌ အလြန္‌ၾကည္‌့‌ေကာင္‌း‌ေနသည္‌...

သူ႔‌ေနရာမွာ တျခားသူ‌ေတြလိုက္‌၀တ္‌ရင္‌ အ၀တ္‌အစားတူႏိုင္‌‌ေပမဲ့ သူ႔႐ုပ္‌ရည္‌ကို ယွဥ္‌ႏိုင္‌သူကား
႐ွားလွ‌ေပသည္‌....႐ွည္‌လ်ား‌ေသာအရပ္‌ကလဲ Chaeလို‌ေစာက္‌ဂ်ပု‌ေတြနဲ႔ယွဥ္‌လိုက္‌ရင္‌
သူ႔ကိုပိုမိုခန္‌႔ညား‌ေစသည္‌....

"Ha Ha..!‌ေအးပါကြာ..!မင္‌းလိုဂ်ပု‌ေတြက‌ေတာ့ ဘယ္‌မွီမလဲ..!တစ္‌‌ေန႔‌ေတာ့႐ွည္‌လာမွာပါ..အားမငယ္‌နဲ႔..!"

True Love In Thingyan[Satzu Completed]Where stories live. Discover now