Co ukradniesz i z kim?

28 4 2
                                    




Baran: Z Sebastianem obrabujecie schronisko i kocią kawiarnię ze wszystkich bezpańskich kotów. Urządzicie im pokój w rezydencji Phantomhive. (Oczywiście zdala od Ciela :) ).

Byk: Ciel pewnego dnia wpadnie na genialny pomysł. Ukradniecie trzy złote rybki z pobliskiego sklepu zoologicznego, aby udowodnić Sebastianowi, że wcale nie jest oryginalny ( Pozdrawiam osoby, które są z mangą na bieżąco XD) .

Bliźnięta: Pomożesz Aloisowi ukraść dwa spleśniałe pomidory z warzywniaka. Blondyn później odniesie je do sanepidu :) .

Rak: Podczas spaceru z księciem Somą zgłodniejecie i zwiniecie kilka hot-dogów ze stoiska na stacji benzynowej.

Lew: Wybierzesz się do supermarketu z Lizzy i zwiniecie trzy kartony słodyczy popularnej marki. Ze sklepu wyniesiecie je pod jej sukienką. :)

Panna: Razem z Grellem POŻYCZYCIE wszystkie czerwone płaszcze ze sklepów, w których się znajdziecie. W końcu dają 14 dni na zwrot ;) .

Waga: Podczas wielkiego festiwalu kwiatów ukradniecie z Claudem dwa krzaki bordowych róż.

Skorpion: Będziesz zajęta rozmową przez telefon z Undertakerem w czasie robienia zakupów i przypadkowo wyniesiesz kilogram ciastek oraz opakowanie worków na śmieci.

Strzelec: William T. Spears zmusi Cię do spisku. Będziesz musiała ukraść z jego biurka dokumenty, na których wypełnienie musiałby stracić sporo czasu, a przede wszystkim zostać w pracy dłużej.

Koziorożec: Razem z Mey-Lin, Finnim i Bardem zabierzecie z kuchni ciasto przygotowane przez Sebastiana.

Wodnik: Nic nie ukradniesz. :( Jesteś zbyt dobry/ dobra na przestępstwo. Ciesz się, to atut ;) . Zamiast popołudnia spędzonego na planowaniu wielkiej zbrodni, możesz liczyć na podwieczorek w towarzystwie Snake'a .

Ryby: Razem z Ronaldem ukradniecie Aloisowi szorty :) . Jeśli masz zamiar wybrać się z Knox'em na imprezę, pamiętaj by zabrać je ze sobą.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 21, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Kuroshitsuji ZODIACS   *ZODIAKI*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz