ODAMDA KİMSEYİ İSTEMİYORUM

392 68 82
                                    

20 oy olduğunda yeni bölüm gelir.

"Ben evimi, onu bırak odamı saçma aptal bir asker çocukla paylaşmam."

"Tanrı aşkına, Antonio, olay çıkarmayı bırak ve ülkesine hizmet edecek kadar inançlı ve cesur insanlara biraz saygı göster! Büyüdün artık."

Tony ve Howard birbirlerine dönmüş, yumrukları sıkılı halde, kaşları koyu ve öfkeli gözlerinin üzerinde sinirli bir halde kalkmış, havadar oturma odasında birbirlerine hakaretler ederlerken tamamen birbirlerinin kopyası gibi görünüyorlardı. Maria koltukta aralarında oturmuş büyük bardak Lambrusco'sunu içiyor ve kimin ilk önce patlayacağını merak ediyordu. Ya da başka bir pahalı bibloyu temizlemesi için Mafalda'yı çağırıp çağırmaması gerektiğini.

"Olay çıkaran kişi ben değilim yaşlı adam, bu kahrolası hiçbir yerin ortasındaki eve gelmemin tek nedeni, biraz sessizlik ve huzur bulabilmekti ve şimdi sen bana saçma sapan asker bir aptalla altı hafta geçirmem gerektiğini mi söylüyorsun? Lanet olsun senden nefret ediyorum!"

"Senin kendi yaşlarında düzgün örnek alınacak insanlara ihtiyacın var Tony." dedi Howard düz bir sesle. "Onun yerine kimlerle takılmak istediğini biliyorum şu ezik nonoş Banner ve benzerleriyle. Buna katlanamam"

"Yıl bin dokuz yüz seksen dokuz baba ve sen hala insanlara nonoş mu diyorsun? Neden devam edip Rhodey'e de zenci demiyorsu? Emini-"

"Antonio! Ben senin babanım benimle böyle konuşmana katlanamam"

"Bende benimle sanki saygısız eğitilmemiş bir çocuk gibi davranmana ya da arkadaşlarıma saygısızlık yapmana katlanamam! Bunun ne hakkında olduğunu biliyorum, ve bir hafta senin askerden arkadaşlarınla takılmam beni düz yapmayacak, tişörtünü her çıkardığında baktığım için beni ne kadar döverse dövsün!"

"Bu konuşma bitmiştir!" Howard diğerini böldü, viskisini masaya o kadar sert vurmuştu ki bu Maria'nın ürkmesine ve Tony'nin yanlışlıkla korkmasına yol açtı. "Şimdi siktir git karşımdan."

-----------

Tony neredeyse durgun nehrin kenarında tek başına uzanıyordu, ayakları yakıcı güneşin altında serin tutmaya yetecek kadar süzülüyordu. Sırtından hızlıca dürtülerek hayallerinden uyandırıldığında kulaklık takılı müzik çalarıyla sağlıksız derecede yüksek sesle müzik dinliyordu. Viyakladı, güneş gözlüklerini alnına doğru itince güneşin parıltısı karşısında şaşırdı.

"Lanet olsun anne bu nedendi şimdi?"

"Bu kadar yüksek sesle dinlersen duymana zarar verirsin." Zarif rahat elbisesinden olmayan bir tozu silkelerken düz bir sesle konuştu. "O burada. Baban onunla tanışmanı istiyor."

"Ah ama" Tony nefes verdi. Kafasının çimene doğru düşmesine izin verdi, taze kokuyu içine çekerken. "Ben onunla tanışmak istemiyorum."

"Er geç olacak, tesoro* en iyisi şimdi yapıp bu süreçte babanın gözüne girmek, değil mi?"

"Babamın gözüne girmek mi?" Tony güldü. "Sanki hiç yapabilecekmişim gibi."

"Her zaman fazla dramatiksin, cucciolo**." Maria kıkırdadı. "Gel annenle eve yürü. Steve çok sevecen, ve söylemeliyim ki, oldukça yakışıklı."

"Parlak tanga giyip 50 dolar karşılığında sakso çekmediği sürece ilgilenmiyorum."

"Antonio, bu kadar kaba olma!"

"Üzgünüm"

"Gel annenin eve dönmesine yardım et. Sıcak beni bayılacak gibi hisettiriyor biliyorsun."

"Tamam geliyorum."

"Tony?"

"Ne? Tamammm geliyorum dedim sadece bir sani-"

"Babanın yanında dikkatli ol." Maria ciddiyetle söyledi, kalkarken nazikçe elini oğlunun omzuna koydu. "Senin... ilgilerinle bir sorunum yok, senin tercihlerinle, ama Steve'i çekici bulduğuna karar verirsen, baban bu tavrını nazik karşılamaz. O babanın çok değerli bir arkadaşı."

"Howard'ın ne düşündüğü umurumda değil anne."

"Bunun bir kavgayla bitmesini istemiyorum tesoro." yavaşça söyledi. "Steve özel biri, sen ondan hoşlanmayacağına karar vermiş olsan bile, babanla olan rekabetinizin ikinizin arasında filizlenebilecek bir dostluğu bozmasını istemiyorum."

"Anne çok fazla şiir okuyorsun."

"Anneni dinle, ömründe bir kere olsun."

"Tamam tamam anladım. Temiz tıraşlı asker adamın karşısında açıkça gay durmamaya çalış, Howard Stark'ın narin hassasiyetini zedelememeye çalış. Anladım."

*İtalyanca Hazinem, sevgilim, balım
** İtalyanca köpekcik, yavru köpek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

You Gave Me A Home (Stony CMBYN AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin