Hoofdstuk 7

351 13 10
                                    

Hoi Alexander :) ja kan altijd bij ons langs komen het adres is ***

Stuur ik terug

Lucas?! Kan je even helpen met de afwas? Ja mam zucht ik.
na de afwas ben ik weer naar mijn kamer gegaan en ik heb de rest van de dag niks gedaan. 'S avonds kwam ik lastig in slaap door al het piekeren ik vind het gewoon zo spannend om naar een nieuwe school te gaan en ook nog zo'n grote school.

Na een uur val ik toch in slaap.

Pieppieppiep

De wekker gaat af.
Ik ga naar de zelfde school als Lizzy en we moeten ook even laat op staan. En als wij met ze tweeën tegelijk in de badkamer of keuken gaan staan gaat dat niet goedkomen dus Lizzy rent als een gek de keuken in om de gaan ontbijten dus ik heb geen keuze meer dus ik loop maar naar de badkamer. Ik check nog even mijn telefoon voordat ik onder de douche stap.

1 bericht van Alexander

Hoii ik kan dinsdag uit school wel even langs komen mijn school is dichtbij je huis en ik ben dinsdag op tijd uit :)

Gezellig tot morgen dan! Groetjes

Stuur ik terug

Na het douchen doe ik mijn kleren aan een wit Nike shirt en een spijkerbroek met gaten. Ik wou net de badkamer uit stappen toen ik mij ineens bedacht dat ik een uniform heb gekregen snel kleed ik mij weer om in mijn uniform. Ik bekijk mijzelf in het uniform in de spiegel.

Het uniform bestaat uit een donker Roode blouse met het logo van de school er op en een zwarte broek en een paar zwarte schoenen ook heb ik er een korte broek bij gekregen voor als het warm is.

Ik word verstoord als Lizzy op de badkamerdeur klopt. Lucas?! Schiet eens op!
Snel stap ik de badkamer uit en ik bekijk Lizzy in haar uniform. Ze heeft een zwarte rok met de zelfde blouse als ik maar Lizzy heeft ook nog een paar hoge sokken aan.

Ik loop naar de keuken om te ontbijten ik ontbijt met een bakje muesli als ik klaar ben met eten pak ik mijn rugtas die ik gister avond al klaar had gezet. Ik moet nog wachten op Lizzy die natuurlijk weer niet kan opschieten. Na 10 minuten komt Lizzy dan eindelijk de badkamer uit. En ze heeft zich helemaal op gemaakt wat ze normaal nooit doet. Ze draagt normaal alleen mascara. Oeh lala! zeg ik ga je op date?!

Nee hou je bek zegt Lizzy geïrriteerd. Nou doe je schoenen aan we zijn al bijna te laat voor de bus. Zeg ik. Ja mam krijg ik als antwoord.

Uit eindelijk zijn we toch nog op tijd bij de bushalte.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 27, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

A sky full of stars ☆ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu