P.O.V Alexander
(Dit is nog op de boot)Ik ben echt blij dat mijn ouders het goed vinden dat ik een tijdje bij mijn opa en en oma ga wonen. Na en hele tijd in de bus gezeten te hebben stap ik uit en de boot staat er al. Ik heb niet veel bagage mee alleen een rugtas en een koffer. Ik ben ook best wel moe dus ik denk dat ik maar wat koffie ga halen ofzo. Ik let niet echt op onderweg naar de koffieautomaat en bots ineens tegen een jongen op. Ik werd een beetje geïrriteerd en riep dat hij moest uitkijken waar hij liep en hij liet ook nog wat vallen, maar ik had meteen spijt dat ik zo bot tegen hem deed. Hij keek mij geschrokken aan. Wauw wat een mooie ogen dacht ik. Hij wou alweer weglopen, maar ik pak hem bij zijn pols. (Alexander weet al dat hij gay is) sorry zeg ik. Ik ben Alexander en geef hem een hand 'Lucas' zegt hij. Zal ik hem op wat te drinken trakteren? Denk ik bij mezelf. Weetje ik vraag het gewoon. Ik was net onderweg om wat te drinken te halen, wil je ook wat? Water is goed zegt Lucas. Oké zeg ik. Als we eenmaal zitten begin ik hem wat vragen te stellen en het word een best leuk gesprek. Ons gesprek word afgekapt door Lucas zijn zusje die vrolijk aan komt lopen. Kijk eens wat ik heb gekocht! roept ze. Terwijl Lucas en Lizzy in gesprek zijn stop ik een briefje met mijn nummer in Lucas zijn jaszak, want je weet maar nooit. Oja ik heb haar nog niet voorgesteld zegt Lucas 'dit is mijn zusje Lizzy', Lizzy dit is Alexander. Hoi Alexander zegt Lizzy en ze schud mijn hand. Ik zag haar blozen wat schattig.
(Sorry voor dit korte hoofdstuk en de late updates, maar ik zit nu in mijn examen jaar dus ik heb het momenteel best druk, maar het is bijna vakantie dus dan ga ik lekker veel schrijven🎉)
JE LEEST
A sky full of stars ☆
RomantizmLucas verhuist met zijn ouders naar Engeland omdat zijn vader werk gevonden heeft. Op de boot onderweg naar Engeland maakt hij een nieuwe vriend die toevallig ook op de zelfde school terecht komt als Lucas