Hoofdstuk 1

523 16 3
                                    

Pov Lucas

*piep*piep*piep*  het is 6 uur 's ochtends en de wekker gaat af. Vandaag gaat het gebeuren denk ik bij mezelf. Ik heb gister al afscheid moeten nemen van mijn vrienden op school ik ga ze heel erg missen en vooral mijn beste vriend, we hebben belooft om minstens elke week te FaceTimen.
Met moeite stapte ik mijn bed uit om vervolgens te struiken over mijn tas die ik gister niet heb opgeruimd. Met een zucht sta ik weer op en loop naar de badkamer om te gaan douchen. Net als ik onder de douche wil stappen roept mijn moeder dat we een kwartier eerder gaan vertrekken omdat we nog langs oma moeten om afscheid te nemen. Lekker is dat! Denk ik. Ik mag mijn oma niet het heeft ook nooit tussen mij en mijn oma geklikt. Mijn oma is altijd lief voor mijn zusje en ze kreeg zelfs een nieuwe mobiel van mijn oma, terwijl ik en pak onderbroeken kreeg yay! Maar nu moet ik zo snel mogelijk douchen dus ik doe snel de kraan aan en was mijn haar. Na het douchen doe ik mijn kleren aan, een zwarte Adidas joggingbroek met een witte oversized hoodie er boven. Ik kijk in de spiegel ik heb mezelf nog niet omschreven. Ik ben 1.80 cm lang ik heb donkerblond haar met krullen en ik heb kastanje bruine ogen ook heb ik wat sproeten op mijn neus. Ik poets mijn tanden en loop naar beneden voor het ontbijt mijn ouders zitten al aan tafel. Ik eet alleen een boterham met kaas want ik heb niet zo veel honger. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om te verhuizen maarja veel keuze heb ik niet helaas. We gaan verhuizen naar Londen omdat mijn vader daar een baan beeft gevonden, maar eerlijk gezegd het vind het best eng om in een drukke stad te gaan wonen. En ik kom ook op een nieuwe school waar ze uniforms aan moeten, dat word wel even wennen denk ik. Na het ontbijt wassen we af en pak ik mijn koffers. Mijn ouders zitten al in de auto en samen met mijn zusje stappen wij ook de auto in. Oja mijn zusje lijkt totaal niet op mij mijn zusje heeft blond haar en fel blauwe ogen ook is ze erg klein voor haar leeftijd ze is 15 maar ze is nog maar 1.50 cm ik pest haar ook graag om haar lengte waardoor ik vaak een pantoffel achter mijn hooft aan gegooid krijg. Na 10 minuten zijn we aangekomen bij het huis van mijn oma mijn zusje stapt al meteen enthousiast de auto uit en ik krijg een boze blik van mijn vader. Je gaat je gedragen bij oma! En ik wiel geen gezeur. Punt! Oké oké pap zeg ik geïrriteerd pfff hij moet niet zo zeuren denk ik. Ik stap nu ook uit de auto en loop naar de voordeur.

Hey dit is het eerste hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet zeker niet even te stemmen ❤️❤️

A sky full of stars ☆ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu