Toen we eenmaal van de boot af waren reden we naar ons nieuwe huis toe of eerder gezegd, huisje meer een soort appartement. Ik en Lizzy moeten nu helaas ook een kamer delen. Na een paar uur rijden zijn we aangekomen bij ons nieuwe huis, Lizzy springt al enthousiast de auto uit. Waar ze die de energie vandaan haalt? Geen idee. Mijn ouders stappen nu ook de auto uit en met zijn allen lopen we naar de voordeur. Mijn vader doet de sleutel in het slot en duwt de deur open, maar de deur klemt een beetje dus die gaat maar voor de helft open. "Dat fix ik wel" zegt mijn vader. Als mijn vader de deur helemaal open heeft gekregen stap ik het appartement binnen. Eerst door een smalle gang en dan door de deur naar de woonkamer. De woonkamer is niet zo groot, maar ook niet te klein. Aan de woonkamer vast zit de keuken. Het appartement is voor het grootste gedeelte al ingericht en we hoeven eigenlijk alleen nog onze eigen spullen neer te zetten. Lucas! Roept mijn moeder. Ik loop naar mijn moeder toe die in de gang staat. Lucas? Ga jij maar samen met Lizzy jullie nieuwe kamer inrichten. In opdracht van mijn moeder loop ik naar de auto om mijn koffer eruit te halen, ook pak ik mijn jas nog van de achterbank. Ineens rolt er een papiertje uit mijn jaszak. Ik raap het briefje op en bekijk wat er op staat *06 ******* "Alexander" . Heeft hij nou gewoon stiekem zijn telefoonnummer in mijn jaszak gestopt?! Ik stop het briefje in mijn broekzak en sleep mijn koffer mee de trap op want ze hebben geen lift yay! Het was niet makkelijk om mijn koffer naar boven te krijgen. Ik was nog al aan het prutsen met mijn koffer ik heb het zelfs voor elkaar gekregen dat er wieltje van mijn koffer af is gevlogen. Snel loop ik met mijn koffer naar mijn nieuwe kamer. Als ik de kamer binnen kom lopen zie ik dat Lizzy al haar plekje heeft geclaimd. Jahoor jij hebt natuurlijk meteen het plekje bij het raam ingepikt zeg ik chagrijnig. Had je sneller moeten zijn! plaagt mijn zusje. Wil je een klap?? Zeg ik. Kom vechten dan!! Roept Lizzy. Oké ,maar ik win toch altijd ik ben veel groten dan jou dwerg! Vuur ik terug. Oké oké genoeg nu zegt mijn moeder die inmiddels binnen in komen lopen. Hup hup richt je kamer in dan kunnen we zo gaan eten, we hebben pizza besteld.
JE LEEST
A sky full of stars ☆
RomansaLucas verhuist met zijn ouders naar Engeland omdat zijn vader werk gevonden heeft. Op de boot onderweg naar Engeland maakt hij een nieuwe vriend die toevallig ook op de zelfde school terecht komt als Lucas