Assalamualaikum gais, author akan perkenalkan watak2 novel ni arini.
Princess
1. Amyra Nurin [Leader]
Black belt taekwondo, MULUT LASER, Pernah ditawarkan masuk geng Minny Babes, x sopan sangat, Disukai oleh Akmal, tegas and garang, ada own dark secrets, hormat orang yg lebih tua, baik hati tapi jrg tunjuk kebaikannya tu.
2. Nur Farhanie Syadza
Pengakap, Pendamai keadaan a.k.a utusan pendamai, kadang2 laser, kawan Myra paling rapat, sopan jugaklah, Disukai oleh Ammar, pengawas yang baik hati dan org panggil dia angel.
3. Yunalis Qaseh
Pengakap, kembar sporting, kurang ajar dgn kengkawan, hormat orang tua, ahli yang paling ceria dan suka buat lawak hambar dan lawak bodoh, dia akan pujuk kengkawan waktu mereka down. Crush Iman.
4. Luna Qaseh
Puteri Islam, ahli paling pendiam, pemalu tapi besher je dgn kengkawan, sopan santun tapi suka membebel, prihatin tapi cepat marah dan merajuk. Kagum dengan Adhan sebab dia tu aktif sukan dan genius. Adhan pun crush kat die. So sweet.
Prince
1. Raihan Akmal [Leader]
Aktif, suke sukan, x genius sangat, dingin jugaklah, cepat naik angin, pernah dikecewakan, x suka perempuan sotong, paling berdisiplin dalam grup ni, agak tertarik dengan Myra.
2. Iman Hazqil
Aktif, peminat bola, pendiam, tapi sekali dia bagi ayat sentap, fuhh!!. Crush kat Yuna, x suka study tapi genius, benci haiwan berbulu dan suka haiwan yang pelik2.
3. Ammar Naqiy
Aktif, peminat anime race, ahli paling rapat dengan Akmal, kawan Akmal waktu kecil, mulut celupar, x leh simpan rahsia, baik hati tapi poyo.
4. Ramadhan [bukan bulan islam ya?]
Aktif, genius gila, bijak, tutor kepada kengkawannya, tapi x bdisiplin, suka puji diri sendiri, kepala otak gelong, ahli paling happening and sporting, crush kat Luna.
Minny Babes
1.Najah Nur Syarifah
Gedik, mengada2,sotong, sukakan Akmal, talam dua muka, berlagak, sombong.
2. Syasya Irdina
Gedik, haprak, bodoh dlm peajaran, ikut cakap Najah, hati busuk, perasan cantik.
3. Janey Fucshia
Gedik, sama mcm Syasya kecuali dia bijak cikit.