belinize kadar gelen saçlarınızı biasınızdan habersiz küt kestirmek için kuaföre gidersiniz fakat saçınızda çıkan aksaklıklar yüzünden daha da kısa olan saçınızı gören biasınızın tepkisi:
jin: sizi görünce şaşkın bakışlarını gizleyemez ama tabii sizin çok üzgün olduğunuzu görünce size sarılarak''benim meleğim her haliyle güzel bi kere''der..:)
suga:sizi o kadar kısa saçla görünce'' merhaba bayım evimde ne işiniz var ve (adınız) nerede''ama tabikide şaka yapmıştır o sizi her haliyle sevecektir zaten.
r.m: hayatım saçının %99,9'una ne oldu??!!
j-hope: siz kuaförün saçınızı bu kadar kısa yapmasından dolayı ağlıyorsunuzdur. biasınız sizin hem kısa saçlı haliniz hem de ağlamanızı görünce tepkis;'' amaan ağladığın şey bu muydu (adınız) bende birşey oldu zannettim. kökü sende değilmi sonuçta bir yıl sonra yine eskisi gibi olur. hem sana sanki kısa saç daha mı çok yakışıyor ne??'' (ahh pamuk yüreklim yaa)
jimin: (adınız) bu ne hal saçın benim saçımdan daha kısa olmuş. neyse yarışa gireriz artık hangimizinkisi daha hızlı uzayacak ve tabii sen daha çok ağlarsın ama yinede o senin gönlünü almasını biliiiiir.
v: saçının o kadar kısa olduğunu ve senin çok üzgün olduğunu görünce beraber peruk almaya gidersiniz.
jungkook: senin saçının o kadar kısa olduğunu ve çok üzüldüğünü görünce kısa saçın normalliğini anlatan birşey yapar ve saçlarını kazıtır. ( yapar bence ben beklerim)..;)