ARMYLERE İTİRAF

1.1K 23 2
                                    

Medyadaki şarkıyla okuyun👌🏻👌🏻‼️

Ballarım düşünsenize BTS birkaç yıl sonra bir konserinde sizinle sizinle sevgili olduğunu bizlere((armylere))  söylüyor:::

JİN: black swan konserindedir ve sizde orasınızdır. Jin'in konser boyunca odaklandığı şeylerden biri dansı ve diğeri sizin gözlerinizdir..
Konserin sonunda Jin söyleyeceği çok önemli bir şeyin olduğunu söyleyip ortalığı sessizliğe boğar.
Jin:Imm..mm.. Sevgili armyler.. Size söylemem gereken çok önemli bir şey var.. Biliyormusunuz benn aylar önce büyük bir mucizeye şahit oldum. Ve bunu sizinle paylaşmak istedim çünkü sonuçta biz aileyiz ve aile üyeleri arasında sır olmaz öyle değil mi?? Şimdi merak ediyorsunuzdur dünya yakışıklısı adam kendisinden daha mucizevi bir şeyle nasıl karşılaşabilir diye...Evet bu çok normal çünkü onu daha önce hiç görmediniz bende onu görmeden önce dünya üzerindeki tek mucizenin kendim olduğuna inanıyordum.. Ama onu gördükten sonra sizde benim gibi düşüneceksiniz adım gibi eminim. Şu saatten sonra o mucizenin ne olduğunu anlamışsınızdır. Evet tahmin ettiğiniz gibi.. Aylardır süren bir ilişkim var ve  ikimizde bu beraberliğe çok önem gösteriyoruz. Ve en en çok önemlisi de ne biliyor musunuz?? O da bir army yani sizlerden biri, sizin aranızda o da ailemizin bir üyesi. Lütfen onu olumlu karşılayın. Onun kalbini kıracak her davranışı kendime kabul ederim ona göre..
Şimdi onu sahneye alıp sizlerle tanıştırmak istiyorum. Evet bayan kim y

sizi yanıma alabilir miyim? Tabii Jin bu itirafı sizden habersiz yaptığı için şok geçiriyorsunuzdur. Sahneye nasıl çıkılacağını ne konuşulacağını nasıl davranacağını hatta nasıl nefes alındığını bile unutursun. O sırada anlayışlı Jinimiz sizin böyle bir tepki vereceğinizi anlayıp sahneden yanınıza kadar gelip sizi sahneye çıkartır. Sizi bizlere ((armylere)) tanıtır. Tabii sen konuşamazsın... Daha sonra Jin size sahnede moon şarkısını söyler ve sahneden ağlayarak ayrılırsınız..

BTS tepki OKU OKU OKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin