8.Bölüm

630 59 11
                                    

Uzuuunnnn hatta çook uzuuunnn bir aradan sonra Merhaba!Aslında profilimde açıklama yapmıştım.1 ay tatile gideceğimi falan söylemiştim.Şimdi ben size haftada 2 bölüm falan gelir diye de söylemişitm ama hiç sanmıyorum.Hatta bu bölüm uzun olacak demiştim o da olmadı.

Ayrıca bu bölümün güzel olmadığını düşünüyorum. Sırf bayağıdan beri bölüm atmadığım için bu bölümü attım.

Ben liseye geçtim ve gerçekten ilk haftadan bizi çok yoruyorlar.Hatta yarın matematikten sınav mı ne olacakmışız.O yüzden sözlerimi tutabileceğimi pek sanmıyorum.

Şimdi size bir şey soracağım.Siz ne derseniz o olacak.

A)Yazmaya devam etme.15 tatilde ve yaz tatilinde yazarsın.

B)Boş günlerin oldukça yazarsın.(Bu ayda 1 de olabilir,haftada 1 de.)

C) Tabii ki de boş günlerinde ve kendini bölüm yazmak için hazır hissetiğinde yazarsın.Biz bekleriz.

Karar sizin.

Çiko'nun eğlence anlayışından korkuyorum açıkçası.Kadın bizim ayakta durmamızı bile eğlenceli buluyor.

Çiko "Evet çocuklar.Muhtemelen hepiniz ne oynayacağımızı merak ediyorsunuzdur."dedi.

Açıkçası pek umurumda değil ama neyse.

Kimse Çiko'ya bir şey söylemeyince hiç bozuntuya vermeden konuşmasına devam etti.

"Karşı taraftakiler rakiperiniz.En küçük sayıya sahip 2 öğrenci kol kola girip dönecekler.Sonunda 2 kişiden biri pes edecek.Bu o gruba eksi yazdırmış olacak.Sonra pes eden ve etmeyen kişi "A" potasına kadar koşacaklar.Potaya ilk varana bir artı yazılacak.Son olarak da"karşıdaki minderleri eliyle gösterdi" minderlerde aralıksız 3 takla atacaksınız.İlk bitiren kazanır."

Pardon da bunun amacı ne?Elimize ne geçiyor?Öğrenebilir miyim?Mal mıyız biz?

Uzay da sanırım benim gibi düşünüyor ki düşüncelerimi dile getirdi.

"Hocam bu oyunun amacı ne?"

Çiko ellerini çırptı ve gülümseyerek "Ah.En önemli yeri söylemeyi unutmuşum.Sonunda kaybeden kazanan gruba yaş pasta ısmarlayacak.Hem de pasta çikolatalı."dedi.

Ne o pasta mı dedi?Hem de çikolatalı?

"İşte Çiko hocanın farkı.O dünyadaki en iyi öğretmen.En düşünceli insan."dedim.

Bazı kişiler gülmeye başladı.Tabii Çiko'nun ego da tavan yaptı.Ama mantıklı düşünelim biraz.KADIN ÇİKOLATALI PASTA DEDİ!!

Sanırım bir detayı atladım.Kaybeden grup mu alacaktı?Ben hayatta bu manda yavrularına çikolatalı pasta almam.Onlar bana alır.

Ama dur bir rakiplere bakayım.O ne lan!Kayra onlarda.Kız sporun dedesini biliyor.

İşte şimdi bittim.Yazık bana.Yazık paralarıma.

İyi de ben numaramı bilmiyorum. Neyi biliyorsun ki.Acaba kiminle yarışacağım?

"Peki hocam berabere kalırsak ne olacak?"dedim.

Çiko gülerek "Ben alırım en büyüğünden hepinize.Kızım toplam yarışmacı sayısına bak bakalım öyle bir durum var mı?"dedi.

Ne rezil ediyorsun?Ben demin senin egonu tazeliyim ama yok.Hira kim ki zaten?

Çiko bağırarak "Hadi bakalım oyun başlasın o zaman."dedi.

He kim kim biliyoruz da başlayacağız.

ELEKTRO GİTARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin