6.Bölüm

1K 91 14
                                    

Biliyorum bölüm çok geç geldi.Aslında ben 5 gün önce bölümü yazdım ama hiç beğenmedim.Sonra da tatile çıktım.İnternet yoktu.Eve gelince de direk yazdım.Şimdi öncekinden daha iyi oldu ama önemli olan sizin düşünceleriniz.

Geçen bölümde istediğim oya ve yoruma ulaşmadık ama olsun.Arkadaşlar lütfen 1 saniyenizi ayırın ve vote tuşuna basın.Sonuç olarak emek veriyoruz.Benim bu bölümü yazmam 2 buçuk saat sürdü.Belki başkaları bu sürede 3 bölüm yazar ama benim elimden bu kadar geliyor.O yüzden lütfen voteleyin.^^

Multi:Bölüm şarkısı ve Umay.

Telefonla konuşma işini bana verdiler.Mantıken de bana verilmesi  lazım şimdi.Dürüst olalım en zeki benim.Egom tavan yaptı yine.Aslında bu Armina'nın işi ama bir günlük ben de egoist olsam sorun olmaz herhalde.

Tuana abisinin numarasını ezbere söyledi.Kıza o anda tapabilirdim.Ben kendi numaram dışında kimsenin numarasının ezbere bilmem.Kendi numaramı bile 4 ayda ezberlemiştim.Neyse bunu kimsenin bilmesine gerek yok şimdi.

Numarayı aradım ve hoparlöre aldım.

Çalıyor,çalıyor,çalıyor...

Tam kapatacaktım ki o anda Çağın'ın iğrenç (!) sesini duydum."Kimsin?"

Yuh.Su katılmamış öküz.İnsan bir "Alo"der ama yok insan dedim.

Ayrıca hangi zeki (!) insan özel numaraya kimsin der.

Sesimi incelterek "Beyin cerrahı.Size beyin lazımmış da. Ayrıca alo demeyi öğrenemedin mi?Annen baban hiç terbiye verememiş sana."dedim.

Arkadan annemlerin sesleri geliyordu.Protestoyla konuşuyorlardı.Sanırım babamlar balkondaydı.Bu sırada Eylem teyzeye protesto diyorum.

"Evet,evet sana da çok terbiye vermişler.Baksana sapıklık yapıyorsun."Bunu söylerken adım sesleri geldi ve sonra arka plandaki sesler kesildi.Sanırım mutfağa geçmişti.Ve beyinsizlik kısmıyla alakalı hiçbir cevap vermedi.Demek o da biliyor beyinsizliğini.Beyinsizliğini hangi beyinle biliyorsa artık.Neyse bana ne.

"Ben ve sapıklık?Hahaha çok komiksin.Bunu da nereden çıkarttın."

Tuana'yla Umay bana "Kızım sen salak mısın?"bakışı atıyordu.Onlara"Ne var?Ben çok zekiyim bi kere"bakışımı yolladım.Niye öyle bakmışlardı bunu da anlamamıştım.

"Gizli numaradan arayanlar sapık olurlar."

Ayy,doğru numara gizliydi değil mi?Neyse kendimi ezdirmeden devam edeyim bari.

"Gizli mi?Pardon nenem telefonumu kurcalıyordu da gizliye almış."Ciddi misin Hira?Demek nenen.

"Hmm.Kimsin o zaman?"Ne desem ki?

"Eski sevgilin."

Gerizekalı Hira.Mal Hira.Eski sevgilin ne ya.Umay'la Tuana mal mal gülüyordu.

"Tanıyamadım.Hangisi?"

Yuh,egoya bak.Kıçından büyük.Kaç sevgilisi oldu ki bunun?

"Zor olmuyor mu?"

"Ne?Sevgililerimi hatırlamak mı?Eğer öyleyse hatırlamıyorum."

Alacaksın kezzabı eline,üzerine döküp gözlerini kaşıkla çıkardıktan sonra gelinlik giydirip çalılıkların arasına atacaksın.Bu yolu denemeliyim.

"Hayır.Diyorum ki egonu yanında taşımak zor olmuyor mu?"

"Olmuyor vallaha ne yalan söyleyeyim."

Sağ avucumu yüzüme bastırıp aşağı kadar çektim.Ağzımı ve gözlerimi de sonuna kadar açtım.Bunu yapınca mala benziyorum ama sorun yok.Zaten normalde de mala benziyorum.Hatta benzemiyorum ta kendiyim.

ELEKTRO GİTARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin