4.Bölüm

1.4K 118 23
                                    

Uzunlu uzunlu bir bölüm.Yazana kadar öldüm ya.Yazım hataları için özür dilerim-varsa-Neyse size iyi okumalar.Dinlenmeliyim artık :))

Alarımdan nefret ettiğimi daha önce söylemiş miydim?Söylemediysem söyleyeyim.Nefret ediyorum.Hani bir de en sevdiğin şarkıyı yaparsın ya sonra hergün bu işkenceyi o müzikle çekersin ve en sevdiğin müzikten soğursın.Şu anda yaşadığım durum aynen böyle.Telefonu komidinimden aldım ve alarmı kapattım.Şarkım da Simple Plan-You Suck At Love.

Banyoya gittim.Gözlerimi zaten zor açıyorum.Zorladım azıcık daha.Hadi açıl,açıl.Güveniyorum sana,açılırsın sen.Ayy,anne!!O aynadaki tuhaf şey de ne?Tipim kaymış lan bildiğin.

Yüzümü yıkadım.Sonra yine baktım.Eh işte ucundan,köşesinden insana benzemişim.Saçlarımı taradım.Vallaha şimdi hiç duş alamam.Zaten dün aldım.Odama gidip okul formamı giydim.Ben galiba kilo aldım.Etek kıçımdan zor geçti.Amaan,yenisine sağlık.

Bu sefer yürüyerek merdivenlerden indim ve mutfaktan leziz kokular burnuma geldi.

Kural 1:Aç ayı oynamaz.

Mutfağa gittim.Annem arkası dönük krep yapıyordu.Şimdi arkası dönük nasıl anladınız demeyin.Krebin kokusunu 4937849 metre uzaklıktan alırım ben.Evet,evet sayıyı okumaya üşendiniz.

-Esim Sultan,yine döktürmüşsünüz.

Annem arkasını döndü.Ama nasıl bir dönüş.Sanki ağır çekim.Gözleri falan şişmiş.

-BİSMİLLAHİRAHMANİRRAHİM! Anne,iyi misin?

-Hira,akşama misafir var.Yemeğe gelecekler.Temizlik yapmaktan canım çıktı.Eğer eve geldiğimde kırlentlerin teki 10 santim kaymış olsun o zaman görüşürüz.Şimdi otur yemeğini ye.Geç kalacağım.

İnsanın annesi matematik hocası olunca böyle oluyor işte.Baktım kızdırırsam elindeki krebi çevimeye yarayan araç her neyse onunla beni döver o yüzden sessizce yerime oturdum.

Nutella nedir bilir misiniz?Çikolata işte ya.Ne uğraşayım bunu anlatmaya.Krebime bolca Nutella sürüp yedim.Mmm.Çok lezzetli.

Sahi annem misafir diyordu ne iş?

-Anne kim gelecek?

-Ayşe teyzenler gelecek.

-İyi,güzel de sen Ayşe teyze için bu kadar hazırlanmazsın ki!Yoksa..Ah,hayır.Çocuğu ve torunları da mı gelecek?

-Aferin Hira bugün yine harikasın.Akşama ailecek yemek yiyeceğiz.Şimdi kalk dişlerini fırçala servis gelmez üzere.

Ya ben yakuğu unuttum.Kim çekecek o ukalayı.

Çıktım yukarı dişlerimi falan fırçaladım.Sonra aşağı inip Vanslarımı giydim.Hastayım bu ayakkabılara.Kapıyı açtım,dışarı çıkıp beklemeye başladım.

Karşı evin kapısı da açıldı ve tahmin edin içeriden kim çıktı?Tabiiki de süpriz yumurta değil.Çıka,çıka yakuk çıktı.

Somurtmaya başladım.O da kaldırımda bekliyordu ama telefonuna bakıp gülümsüyordu.Sonra kafasını kaldırdı ve beni gördü.Tabii ki de somurttu.Ben de ona dil çıkarttım.Tam ne karşılık verdiğine bakıyordum ki servis önümde belirdi.Hay ben senin...Bindim servise,yasladım başımı cama, düşündüm.Ne düşündüm peki,işte orasını ben de bilmiyorum.

Aslında şu an,dünkü Çınar ve Gece olayını merak etmem onları düşünmem gerekiyordu.Tamam azıcık bunları yapıyor olabilirim ama eve gidip düşündüğünüz gibi bunu düşünüp depresyona girmedim veya ağlamadım.Açıkçası pek umrumda olmadı.Beki azıcık ama azıcık yani.Amaann,elalemin derdi beni mi gerdi?Bu sözü seviyorum,bir şeyleri kafaya takmamam için bir neden.

ELEKTRO GİTARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin