Keyifli ve iyi okumalar
❤Seviliyorsunuzz💜
*******************
Mia koşmaktan yorulmuştu ama peşindeki adamlardan kaçması gerekiyordu. Eğer yakalanırsa işkence görecekti buna göz yumamazdı.
İçinden şunları dedi.
—" salak mia koş yoksa yakalicaklar seni" dedi ve koşmaya devam etti.
Hem koşuyor hemde etrafa bakınıyordu, saklanması gerekiyordu.
Etrafa son bir kez bakınırken bir apartman kapısının açık olduğunu gördü, yapacak tek bir şey vardı apartmana girip saklanmaktı.
Mia doğruca apartmana koştu, apartmana girip saklanmak için etrafa baktı bodrum kata saklanabilirdi, hemen aşağı inip etrafa baktı biri varmı diye, ama kimse yoktu.
Mia merdiven altına geçip oturdu. Artık ne olacağını o da bilmiyordu.
*************
Adamlar, gezmedik sokak bırakmamışlardı. Dayanapıyıp aralarından biri konuşmak için söze girdi.
—"Arkadaşlar kız belliki kaçmış en iyisi Barlas beye söyleyelim." dedi.
Aralarından en yaşlısı sinirlenip lafa girdi.
—"Sen aklınımı kaçırdın Barlas Bey bizi öldürür."dedi.
Herkez aralarında konuşmaya başladı.
Böyle oluncada yaşlı adam tekrar lafa girdi.
—"Herkes toplansın kızı aramaya devam, bulana kadar aricaz."
Adamlar tekrar aramaya başladı.
**************
Aradan nerdeyse 1 saat geçti ama mia korkuyordu yakalanıcak diye, ama artık burda kalmazdı,biri görmeden uzaklaşmalıydı.
Mia merdiven altından çıkıp etrafı kolaçan etti.
Hiç kimse yoktu. Mia hemen yukarı yani zemin kata çıkıp apartmanın girişine doğru yol aldı.
Mia dışarı çıktığında temiz bir nefes aldı, bodrum kat çok kirliydi. Hemen hareketlenip teyzesinin evinin yolunu tuttu.
Zaten bir teyzesi kalmıştı o mia'yı yanlız bırakmıştı.
Annesi doğumda ölmüştü.
Babasıda polis olduğu için görevini yaparken ölmüştü.
Mia'nın tek bir dostu kalmıştı o da Ada'ydı. Ada ile 1.sınıf arkadaşları'ydı.
Ada'nında ailesi trafik kazasında ölmüş ve bu yüzden Ada yetimhaneye düşmüştü.
Mia teyzesinin ona bıraktığı eve gidip Ada ile konuşması gerekiyordu.
Mai eve geldiğinde hemen üzerini çıkartıp duş almak için banyo'ya girdi.
****************
Ada'dan;
Ada etrafına bakınırken aklına Mia ile bar'a gitme fikri geldi. Ama Ada'nın olanlardan haberi yoktu. Hemen yataktan kalkıp dolabının kapağını açtı. Elbiselerini süzerken en sevdiği elbiseyi aldı eline, çok Beğeniyordu bu elbiseyi.
Dis kapakları'nın üstünde bir elbiseydi ve rengide en sevdiği renkti bordo.
Hemen elbiseyi üzerine geçirip makyaj masasının önüne geçti ve makyaj yapmaya başldı. Aslında pek makyaj sayılmaz. Bordo ruj ve maskara sürdü, ayağa kalkıp topuklu ayakabısını ayağına geçirdi. Aynada kendini süzüp güzel olduğuna karar verip telefonunu eline aldı. Aslında Mia'ya söylememişti ama Mia onu üzmez diye umuyordu, telefonda mia'nın numarasını tuşlayıp beklemye başladı.
***********
Mia'dan;
Mia duştan çıkar çıkmaz hemen bornozu üzerine geçirdi. Telefonu çalmaya başlayınca yatağa uzanıp telefonunu eline alıp arayana baktı.
Ada arıyordu bekletmek istemeyip hemen açtı.
—Alo Ada
—Mia napıyosun
—İyi sen, aslında bende seni aricaktım
—Ne oldu, sorun mu var
Aslında söylemek ve söylememek arsında kaldı Mia, ama boşa endişelendirmek istemeyip söylemedi.
—yok, sorun yok,sadece canım sıkıldı da ondan
—aslında bende onun için aradım belki bara gideriz diye
Mia Biraz düşündü, onunda eğlenmeye ihtiyacı vardı.
—peki tamam ben üzerimi giyiyim sen de bana gel
—peki ben geliyorum sen hazırlan.diyip kapattı telefonu Ada
Mia hemen telefonu indirip dolabının kapağını açtı, içini süzüp ne giyebileceğine baktı.
Eline aldığı tos pembe elbiseye baktı elbise çok güzeldi. Hem diz üzerindeydidi hem de sırt dekoltesi çok güzeldi. Hemen üzerine geçirip aynanın karşısına gecti.
Saçlarını kurulayıp düzleştirdi. Ayağına siyah bant ayakabı giyip, suratına baktı. Bir maskara ve açık pembe bir ruj sürdü. Güzel olduğunu belirtir bir gülümsemeyle evden çıktı.
Kapının önüne geldiğinde Ada yı gördü, hemen Adanın yanına gidip sarıldı, Ada da karşılık verip geri çekildi.
—çok güzel olmuşsun Ada
—Sende çok güzel olmuşsun bitanem
—Hadi dışarda beklemeyelimde taksiye binelim
—peki
Ada ve Mia birlikte taksi'ye binip gidecekleri Barın ismini söylediler.
1saat sonra;
Bar'a geldiklerinde ücreti ödeyip indiler.
Mia Bar'a bakarken ağzı açık kaldı. Bar'ın dışı çok güzeldi. Ayrıca ismi bile ayrı bir hava katıyordu.
UZAY BAR...
Çok güzeldi.
Mia ve Ada beklemeyi bırakıp barın kapısına geldiler.
Karşıların da kocaman adamlar vardı.
Bar'a girip etrafa baktılar.
Bar kötü kokmuyodu veya bir biriyle yiyişen çiftler yoktu, sadece dans edenler ve oturanlar vardı. Ve içi saray yavrusu gibiydi.
Mia ve Ada bar taburelerine oturmak için ilerlediklerinde Mia gördüğü kişiyle şok geçirdi.
******************************
–Evet arkadaşlar 1.Bölümün sonuna geldik.
Umarım beğenmişsinizdir❤❤❤
Eger begendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen🙏🙏
❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜