medya Kumsal
Yazardan: Arkadaşlar ben böyle bir kitap yazmaya başladım.Sırf can sıkıntısından. Bu arada Kadına Şiddete Hayır.Aslında tüm şiddetlere hayır.
Adım Kumsal.17 yaşındayım. İsmimi annem koymuş.Annem benim doğumundan sonra ölmüş ve ailem bunun benim suçum olduğunu söylüyor. On yaşımdan beri abim tarafından şiddet görüyordum.
Babamın adı Faruk Saygın. Bir şirketi var. Abilerim küçükken hep onlara benim hakkımda"o sizin annenizin katili" gibi şeyler söylemiş ve onları bana düşman etti.
Meriç Saygın. En büyük abim.24 yaşında. Beni hiç sevmemiş üstüne üstlük bir de beni dövüyordu. Ama ben ona ne sesimi çıkarta biliyordum ne de onu engelliyordum.Okulunu bitirdi ve babamın yanında şirkette işe başladı. Babam ilerde şirketi Meriç abime bırakıcakmış.
Kerem Saygın. 20 yaşında.Üniversiteye gidiyor. En çok sevdiğim abim. Çünkü bu zamana kadar bana el kaldırmamıştı. .Para veriyor. Babamlardan habersiz bana yardım ediyor. İhtiyaçlarımı karşılıyordu. Ama bana boş bakışlarla bakıyor. Benimle fazla konuşmuyordu. Bana sinirli olsa da yardım ediyordu. Bu yüzden onu çok seviyorum.
Annem. Nergis Saygın. Keşke ölmeseydi keşke ona sarılabilseydim. Keşke kokusunu içime çekseydim. Kollarında ağlayıp,ona sırlarımı verebilseydim. Keşke ona anne diyebilseydim. Bu bana zaten cezaydı.Abimin birde bana bunu yapması akıl almazdı. Bir insanın annesini kaybetmesi çok kötü bir şeydi.Geçmişten bir parça:
Ben küçükken babam bana
-Sen anneni öldürdün.Sen çok kötü bir kızsın, demişti.Daha 8 yaşımda bunu öğrenmiştim. Okuldaki arkadaşlarımın anneleri vardı ama benim yoktu. Merak Edip babama sormuştum. Ama o cevabı almıştım. Babama
-O ne demek baba?diye sormuş ve vereceği cevabı beklemiştim o zaman
Babam ise bana
-Annen bir daha hiç gelmeyecek demek.Hepsi senin suçun, demişti.
GünümüzBunları hatırlamayı bıraktım.Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım,üniformamı giydim ve odandan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim (şiddet içerir)
ChickLit2 abisi ve babası ile yaşayan 17 yaşında bir kız.Yıllarca annesinin ölümünden sorumlu tutulmuş ve ailesi tarafından şiddet gören biriydi o.Fakat bu yaralı kız gerçekleri öğrendi.Sonrasında pek iyi şeyler olmadı...