27.04.2019
Am nevoie sa ma asculti, sa ma strangi puternic in brate si sa imi spui ca totul va fi bine. Vreau sa fi langa mine tot timpul, sa ma uit in ochii tai si sa iti zambesc asa cum o faceam cand eram mici. Vreau sa iti aud glasul in miez de noapte, sa pierdem timpul vorbind si scriind, glumind, uitandu-ne la filme, plimbandu-ne .. Sa stau in pat langa tine, iti cuprind mana usor si sa iti simt buzele moi sarutandu-mi mana. Sa ma ghemuiesc langa tine , sa iti aud respiratia noaptea, sa te privesc dormind dimineata, sa luam micul-dejun impreuna, sa ne pregatim impreuna, sa ascultam muzica .. vreau sa faci tot ce nu ai mai facut pana acum cu mine, sa ma saruti pe frunte cand stam in pat, sa facem baie, sa ne jucam, sa zambim.
Obisnuiai sa fi singura persoana cu care pot vorbi orice, care stiam ca ma asculta, persoana pentru care am avut sentimente atat de puternice incat nici macar eu nu mi le pot explica.
Mi-e dor sa fi langa mine.
Mi-e dor de tot ce a tinut de tine, de noi.
Mi-e dor de tot si n-o sa uit vreodata ce ai insemnat pentru mine.Nu te voi uita, promit. Dar e timpul sa merg mai departe.
Mi-e frica de tot ce ma inconjoara acum, de oameni. Sunt falsi. Isi urmaresc propriile interese cu mine si nu le iese.
Stii foarte bine ca nu sunt proasta. Si nu cad in capcanele lor. Dar sunt slaba si la un moment dat, si ei isi vor da seama de asta si vor profita. Si nu vei fi acolo , nu vei mai fi sa ma protejezi.
Si inteleg asta. Vei fi pentru altcineva.Voi fi mereu atat de naiva? Te intreb, nu pentru c-as astepta vreun raspuns sau ceva .. ci pentru ca as vrea sa stiu ce gandesti despre mine.
CITEȘTI
Always on my mind
Lãng mạnYou can clutch the past so tightly to your chest that it leaves your arms too full to embrace the present