De cateva zile incoace simt nevoia sa o fac din nou. Si vreau cu tine. As face-o si legata la ochi, as face-o si fara sa mai simt ceva pentru tine, as face-o doar pentru a imi provoca acea placere dupa care tanjesc de atata timp. As devenii curva ta, iar si iar. M-as injosii? Nu prea cred. Sunt inebunita dupa atingerile tale si mi-e dor de joculetele noastre. Mi-e dor cand ne-o trageam pe roluri, mi-e dor cand ma prefaceam ca ma opun pentru ca asta facea sexul si mai placut. Dorinta ta de a mi-o trage combinata cu dorinta mea de fi satisfacuta de degetele tale magice. Modul tau brutal si totusi grijuliu la fiecare partida, orele de sex care treceau mult prea repede, orgasmele , gemetele mele cand te simteam in mine, modul in care iti transpirau palmele, mainile tale pe coapsele mele tremurandu-mi, micile pedepse, palmele peste fund. Mi-e dor de toate acestea. Cine ma va face sa ma simt asa bine? Jur ca daca te-as prinde ti-as trage-o pana cand ai ramane fara vlaga. Imi pare atat de rau ca totul este acum in ceata din cauza placerii pe care mi-o provocai. Dar nu regret nimic. As face-o din nou? Categoric. As pune monopol pe tine, macar pentru inca o noapte de sex in care sa ma simt satisfacuta. Chiar daca de o fata. O sa regret ceea ce spun aici? Niciodata. Inca te urasc, dar nu urasc modul in care obisnuiai sa mi-o tragi. Si asta ar cam fi tot ce conteaza pentru mine.
CITEȘTI
Always on my mind
RomanceYou can clutch the past so tightly to your chest that it leaves your arms too full to embrace the present